• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

83-oje, Ženevos automobilių parodoje, „Ford" kompanijos, Europos padalinys į parodą atsivežė beveik visą modelių gamą. Pradedant mažuoju „Fiesta" ir baigiant didžiausiuoju naujos kartos „Mondeo", kurio debiutas buvo atidėtas iki šių metų pabaigos.
Kompanija parodoje demonstravo dvi gan svarbias naujienas - „Fiesta ST" ir „Ecosport". Visgi atrodo, jog parodos lankytojus sužavėjo praktiškesnis ir daugiau funkcijų turintis - „Tourneo Connect". Tad po truputį, apeikime visą „Ford" markės stendą Ženevos automobilių parodoje.

„Fiesta ST"


Nors „Volkswagen" ir giriasi, jog išrado „karštųjų" hečbekų segmentą, tačiau per daugelį meto prarado pozicijas, kurias užėmė „Ford" ir kiti gamintojai iš Japonijos, o tiksliau - „Honda". Visgi kompanijos atstovai neslėpdami nerimo pabrėžė, jog laukia naujos kartos „Clio RS" ir „Peugeot 208 GTI" debiuto rinkose, nes kas jau kas, bet prancūzai moka gaminti itin greitas bandeles, kurios sugeba ant jūsų veido nupiešti šypseną.

Ford-Geneva2013_137
Naujasis „Fiesta ST" yra aprūpintas 1,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 178 arklio galias. Mažas, tačiau elastingas variklis turėtų padėti automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per mažiau negu 7 sekundes.

„Focus ST"


Nesuklysime pasakę, jog naujasis „Focus ST" yra pats populiariausias „karštasis" hečbekas Europoje, bent jau Vakarų Europoje. Prie „Ford" stendo pasigavę kompanijos vieną iš marketingo vadovų - Roelant de Waardą, jis džiaugsmingai pranešė šią žinią, jog naujasis „Focus ST" yra labai populiarus Vakarų Europoje.

_IGP3185-2
Nuo pat prekybos pradžios, kompanija pardavė 3,819 šių automobilių. O tai yra geriausias rezultatas šiame segmente.

„Mondeo" ir „Ecosport"


Du modeliai, kurie turėtų būti pakankamai populiarūs mūsų šalyje. Na gal tik vienas iš jų - „Mondeo", kuris pasirodys prekyboje dar negreit. Tačiau keistuoliškai ir jaunatviškai atrodantis „Ecosport" mūsų šalyje pasirodys dar iki pirmojo vasaros mėnesio.

Ford-Geneva2013_005
Naujasis „Ecosport" bus siūlomas su naujos kartos „Ecoboost" benzininiais varikliais, kurių galia svyruos nuo 100 iki 120 arklio galių.
Ant „Fiesta" platformos sukurtas modelis, pasak „Ford" atstovų turėtų suvilioti jaunus pirkėjus, kurie žvalgosi į „Fiesta", tačiau tuo pačiu ieško padidinto pravažumo automobilio.
Ar kompanijai pavyks, parodys laikas.

ford-2

„Tourneo Connect"


Bene pats populiariausias automobilis buvęs „Ford" markės stende. Nors antrosios kartos modelis debiutavo dar praeitų metų rudenį, tačiau dėmesys ir susidomėjimas automobiliu atrodo dar neatslūgo.
Kaip ir daugelis modernių „Ford" automobilių, taip ir naujasis „Connect" atvaizduoja kompanijos „Kinetic" diziano kalbą. Kitas privalumas yra, jog automobilis bus siūlomas su ekologiškais benzininiais arba su itin taupiais dyzeliniais agregatais.

Ford-Geneva2013_102
Naujasis „Connect" bus gaminamas kompanijos gamykloje Ispanijoje. Mūsų šalyje naujasis automobilis turėtų pasirodyti vasarą.

83-oje, Ženevos automobilių parodoje, „Ford" kompanijos, Europos padalinys į parodą atsivežė beveik visą modelių gamą. Pradedant mažuoju „Fiesta" ir baigiant didžiausiuoju naujos kartos „Mondeo", kurio debiutas buvo atidėtas iki šių metų pabaigos.
Kompanija parodoje demonstravo dvi gan svarbias naujienas - „Fiesta ST" ir „Ecosport". Visgi atrodo, jog parodos lankytojus sužavėjo praktiškesnis ir daugiau funkcijų turintis - „Tourneo Connect". Tad po truputį, apeikime visą „Ford" markės stendą Ženevos automobilių parodoje.

„Fiesta ST"


Nors „Volkswagen" ir giriasi, jog išrado „karštųjų" hečbekų segmentą, tačiau per daugelį meto prarado pozicijas, kurias užėmė „Ford" ir kiti gamintojai iš Japonijos, o tiksliau - „Honda". Visgi kompanijos atstovai neslėpdami nerimo pabrėžė, jog laukia naujos kartos „Clio RS" ir „Peugeot 208 GTI" debiuto rinkose, nes kas jau kas, bet prancūzai moka gaminti itin greitas bandeles, kurios sugeba ant jūsų veido nupiešti šypseną.

Ford-Geneva2013_137
Naujasis „Fiesta ST" yra aprūpintas 1,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 178 arklio galias. Mažas, tačiau elastingas variklis turėtų padėti automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per mažiau negu 7 sekundes.

„Focus ST"


Nesuklysime pasakę, jog naujasis „Focus ST" yra pats populiariausias „karštasis" hečbekas Europoje, bent jau Vakarų Europoje. Prie „Ford" stendo pasigavę kompanijos vieną iš marketingo vadovų - Roelant de Waardą, jis džiaugsmingai pranešė šią žinią, jog naujasis „Focus ST" yra labai populiarus Vakarų Europoje.

_IGP3185-2
Nuo pat prekybos pradžios, kompanija pardavė 3,819 šių automobilių. O tai yra geriausias rezultatas šiame segmente.

„Mondeo" ir „Ecosport"


Du modeliai, kurie turėtų būti pakankamai populiarūs mūsų šalyje. Na gal tik vienas iš jų - „Mondeo", kuris pasirodys prekyboje dar negreit. Tačiau keistuoliškai ir jaunatviškai atrodantis „Ecosport" mūsų šalyje pasirodys dar iki pirmojo vasaros mėnesio.

Ford-Geneva2013_005
Naujasis „Ecosport" bus siūlomas su naujos kartos „Ecoboost" benzininiais varikliais, kurių galia svyruos nuo 100 iki 120 arklio galių.
Ant „Fiesta" platformos sukurtas modelis, pasak „Ford" atstovų turėtų suvilioti jaunus pirkėjus, kurie žvalgosi į „Fiesta", tačiau tuo pačiu ieško padidinto pravažumo automobilio.
Ar kompanijai pavyks, parodys laikas.

ford-2

„Tourneo Connect"


Bene pats populiariausias automobilis buvęs „Ford" markės stende. Nors antrosios kartos modelis debiutavo dar praeitų metų rudenį, tačiau dėmesys ir susidomėjimas automobiliu atrodo dar neatslūgo.
Kaip ir daugelis modernių „Ford" automobilių, taip ir naujasis „Connect" atvaizduoja kompanijos „Kinetic" diziano kalbą. Kitas privalumas yra, jog automobilis bus siūlomas su ekologiškais benzininiais arba su itin taupiais dyzeliniais agregatais.

Ford-Geneva2013_102
Naujasis „Connect" bus gaminamas kompanijos gamykloje Ispanijoje. Mūsų šalyje naujasis automobilis turėtų pasirodyti vasarą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų