Netoli Duseldurfo miesto esančiose dirbtuvėse po vienu stogu slepiasi ne 10 ir ne 30 „Porsche“ automobilių. Jų čia yra šimtai. Nuo pat pirmosios „Porsche 911“ kartos iki pat modernesnių versijų, kurios buvo pagamintos devintame arba dešimtame dešimtmečiuose.
Pagrindinis šių dirbtuvių tikslas - iš pelenų prikelti bet kurį „Porsche 911“ egzempliorių. Išvažiavęs iš „Early 911s“ specialistų garažo, kiekvienas „Porsche 911“ modelis privalo atrodyti taip, lyg būtų tik ką išvažiavęs iš gamyklos. Nesuklysime pasakę, jog šie automobilių meistrai iš naujo sukuria kiekvieną „Porsche 911“ modelį, nes kiekviena detalė, kiekvienas varžtelis yra naujas!
Palyginimui, šių dirbtuvių teritorijoje yra maždaug 340 skirtingų „Porsche“ modelių. Tuo tarpu „Porsche“ muziejus savo rankose turi maždaug 450 skirtingų „Porsche“ modelių. Jeigu „Early 911s“ būtų visiems atviras muziejus - automobilių skaičiumi nesistebėtume, bet kai visi šie automobiliai priklauso vienam žmogui, žandikaulis automatiškai nukrenta iki žemės.
Įdomu yra tai, jog Manfredas Heringas restauruotus automobilius vėliau parduoda arba pasilieka sau. Kaip matote, didžioji dauguma projektų liko pasiturinčio automano rankose.