Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pristatinėti „E21" serijos modelį turbūt nereikia ar ne? Tai buvo pirmosios kartos 3 serijos modelis, kuris paklojo pagrindus visam „BMW" koncernui.
Nors automobilių gamintoją nuo bankroto išgelbėjo „2002" modelis, tačiau tvirtus pamatus po kojomis paklojo būtent šis modelis - „E21".
1975 metais pristatytas modelis buvo gaminamas iki pat 1983 metų. Per tą laikotarpį „BMW" pardavė daugiau negu 1,3 milijono vienetų. Vienas iš jų galite išvysti savo kompiuterių ekranuose.
Šis daugiau negu 30 metų senumo „BMW 320i" priklauso automobilių entuziastui, kuris yra vardu Nico. Kaip ir mūsų prieš kelias savaites apžvelgtas „Opel Kadett" iš Klaipėdos, taip ir šis trečiukas yra tikras šeimos narys. Kai Nico sukako 16 metų, jam šį automobilį atidavė jo teta, kuri 1977 metais nusipirko visiškai naują.
Nico iš pradžių automobilį paliko standartinį. Tačiau bėgant metams ir laikui, Nico nusprendė pradėti tobulinti automobilį. Nico pakeitė kėbulo spalvą, įdėjo naują variklį, atnaujino daugybę važiuoklės komponentų išmetimo sistemą. Tačiau tikrasis lūžis įvyko, kai Nico žmona nusprendė pastūmėti savo vyrą, jog imtųsi projekto, kurio dar niekas nematė.
Nico ir jo žmona užsibrėžė projektą pabaigti per septynis mėnesius.
Automobilis dar kartą pasipuošė nauja spalva, Nico žmona gimtadienio proga padovanojo lengvo lydinio ratlankius. Smulkios eksterjero detalės buvo sudėtos nuo Europos rinkai skirto modelio, „Hella" firmos priekiniai žibintai ir kitos smulkmenos šį „E21" priverčia išsiskirti iš minios.
Nico teigia, jog labiausiai bijojo sulaukti daugybės kritikos iš „E21" klubo narių. Daugiausiai nerimo kėlė galinių ratų išvertimas, kuris šio modelio klubo narius galėtų švelniai šokiruoti. Tačiau atsitiko keistas dalykas, nes bendraminčiai iš „E21" klubo pasitiko Nico ir jo automobilį ovacijomis ir nykščiais į viršų.
Pristatinėti „E21" serijos modelį turbūt nereikia ar ne? Tai buvo pirmosios kartos 3 serijos modelis, kuris paklojo pagrindus visam „BMW" koncernui.
Nors automobilių gamintoją nuo bankroto išgelbėjo „2002" modelis, tačiau tvirtus pamatus po kojomis paklojo būtent šis modelis - „E21".
1975 metais pristatytas modelis buvo gaminamas iki pat 1983 metų. Per tą laikotarpį „BMW" pardavė daugiau negu 1,3 milijono vienetų. Vienas iš jų galite išvysti savo kompiuterių ekranuose.
Šis daugiau negu 30 metų senumo „BMW 320i" priklauso automobilių entuziastui, kuris yra vardu Nico. Kaip ir mūsų prieš kelias savaites apžvelgtas „Opel Kadett" iš Klaipėdos, taip ir šis trečiukas yra tikras šeimos narys. Kai Nico sukako 16 metų, jam šį automobilį atidavė jo teta, kuri 1977 metais nusipirko visiškai naują.
Nico iš pradžių automobilį paliko standartinį. Tačiau bėgant metams ir laikui, Nico nusprendė pradėti tobulinti automobilį. Nico pakeitė kėbulo spalvą, įdėjo naują variklį, atnaujino daugybę važiuoklės komponentų išmetimo sistemą. Tačiau tikrasis lūžis įvyko, kai Nico žmona nusprendė pastūmėti savo vyrą, jog imtųsi projekto, kurio dar niekas nematė.
Nico ir jo žmona užsibrėžė projektą pabaigti per septynis mėnesius.
Automobilis dar kartą pasipuošė nauja spalva, Nico žmona gimtadienio proga padovanojo lengvo lydinio ratlankius. Smulkios eksterjero detalės buvo sudėtos nuo Europos rinkai skirto modelio, „Hella" firmos priekiniai žibintai ir kitos smulkmenos šį „E21" priverčia išsiskirti iš minios.
Nico teigia, jog labiausiai bijojo sulaukti daugybės kritikos iš „E21" klubo narių. Daugiausiai nerimo kėlė galinių ratų išvertimas, kuris šio modelio klubo narius galėtų švelniai šokiruoti. Tačiau atsitiko keistas dalykas, nes bendraminčiai iš „E21" klubo pasitiko Nico ir jo automobilį ovacijomis ir nykščiais į viršų.