VŠĮ Klaipėdos Respublikinės ligoninės administracija suskubo spręsti pacientų registracijos problemą konsultacinėje poliklinikoje, Taikos pr. 103. Papildomai priimtos darbuotojos, kurios šiuo metu apmokomos dirbti registratūroje.
2012 m. kovo 30 d. dienraščio Klaipėdos diena straipsnyje ,,Klaipėdos poliklinikoje pacientai – it pastumdėliai“ buvo pateikta informacija, kad Respublikinės Klaipėdos ligoninės konsultacinėje poliklinikoje sudėtinga prisiskambinti norintiems užsiregistruoti telefonu, o registratūros darbuotojos netinkamai atlieka savo pareigas. Po šios publikacijos, Seimo narys E. Jurkevičius kreipėsi į Respublikinės Klaipėdos ligoninės vyr. gydytoją R. Sakalauską, kad šis nurodytų, kokių priemonių imsis pacientų aptarnavimui pagerinti.
Atsakyme Seimo nariui teigiama, kad susidariusią problemą įtakojo keletas nenumatytų aplinkybių: „Viena iš jų būtų tai, kad greta esančiai poliklinikai, kuri savo apimtimi yra viena didžiausių tokio profilio įstaigų Klaipėdos mieste, apribojus savo veiklą, ženkliai padidėjo pacientų srautas, kas įtakojo eilių susidarymą prie registratūros bei pacientų aptarnavimo telefonu trikdžius. Taip pat tuo pačiu metu susirgo viena iš registratūros darbuotojų, tad likusi viena darbuotoja fiziškai nepajėgė tuo pačiu metu aptarnauti ir eilėje laukiančių ir telefonu besikreipiančių pacientų.“
R. Sakalauskas pripažino, kad tokia padėtis iššaukė didžiulį pacientų nepasitenkinimą poliklinikos registratūros veikla bei nekorektišką elgesį, kas galėjo įtakoti registratūros darbuotojų nedekvatų elgesį šioje situacijoje. Todėl ligoninės vadovybės sprendimu, bus steigiami ne tik nauji registratorių etatai, bet ir atliekamas patikrinimas dėl galimai nekorektiško registratūros darbotojų elgesio.
„Pagirtina, kad įstaigos vadovas, reaguodamas į susidariusią situaciją, ėmėsi konkrečių priemonių problemai spręsti. Tikėkimės, pradėjus dirbti naujiems registratoriams, ženkliai pagerės pacientų aptarnavimo kokybė, o ateityje tokios problemos bus išsprendžiamos dar operatyviau.“ – sakė E. Jurkevičius.