• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Du automobiliai, kuriuos dabar jums parodysime, turėtų užgniaužti kvapą „Volkswagen"  markės gerbėjams. Ypač tiems, kas mėgsta senuosius „Golf" ar „Jetta" modelius.
Abudu automobiliai buvo ir iki šiol yra beprotiškai populiarūs. Mažesnysis „Golf" parodė žmonėms, jog kompaktiški hečbekai gali būti automobilis visiems gyvenimo atvejams. Tuo tarpu „Jetta" ir ypač antroji modelio karta, kuriai iki šiol populiarumu neprilygsta net ir naujas modelis.

Golf (8)
Tad pradėkime nuo senesnio ir kur kas egzotiškiau atrodančio „Golf" kabrioleto. „Golf" kabrioleto modifikacija buvo pristatyta 1980 metais ir serijinėje gamyboje išgyveno iki net 1993 metų. Kol kabrioletas išlaikė klasikinę pirmosios kartos modelio išvaizdą, įprastas „Golf" hečbekas pasikeitė net tris kartus.
Kitaip negu hečbekas, kabrioletas buvo surenkamas „Karmann" gamykloje. „Volkswagen" atsiųsdavo įvairiausius komponentus ir kėbulo detales, o „Karmann" gamyklos darbuotojai gyvame konvejeryje surinkdavo viską į vieną vietą.

Golf (19)
Šis egzempliorius, kurį matote nuotraukose po kapotu turi 1,8 litro benzininį variklį, kuris išvysto 112 arklio galių ir 157 NM sukimo momentą. Pagal modernius standartus tai nėra labai daug, tačiau net 1000 kilogramų nesveriantis automobilis galėdavo su šiuo agregatu iki 100 km/h įsibėgėti per 9,8 sekundės ir pasiekti 173 km/h maksimalų greitį.
Jeigu prabiltume apie patobulinimus, žavusis „Golf" kabrioletas turi naują išmetimo sistemą, chromu padengtus bamperius, „MR Design" ratlankius ir „G.A.S Airride" firmos orinę pakabą.

image-9
Tuo tarpu antrosios kartos „Jetta" visada buvo „Golf" mažame šešėlyje. Po neįtikėtinai sėkmingo „Golf" starto, „Volkswagen" nusprendė sukurti kompaktišką sedaną, kuris padėtų įsitvirtinti Amerikos rinkoje. Šis sprendimas buvo teisingas, nes antrosios kartos „Jetta" buvo vienas populiariausių automobilių tuo metu.
1984 metais pristatytas ir iki 1992 metų gamintas modelis per visą savo gyvenimo laikotarpį surado daugiau negu 1,70 milijono pirkėjų. Tai yra vienas geriausių rodiklių šiame segmente.

image-31
Pažvelkime į Yannicko paprastutę „Jetta". Yannickas teigia, jog mažiau visada yra daugiau. Kaip ir jo draugas, kuris vairuoja „Golf" kabrioletą, taip ir jis į „Jetta" sumontavo „BSS" firmos orinę pakabą ir sumontavo „Gotti GTP" lengvo lydinio ratlankius. Taip pat reikėtų paminėti keletą chrominių detalių ir geresnę magnetolą. Viskas.

Du automobiliai, kuriuos dabar jums parodysime, turėtų užgniaužti kvapą „Volkswagen"  markės gerbėjams. Ypač tiems, kas mėgsta senuosius „Golf" ar „Jetta" modelius.
Abudu automobiliai buvo ir iki šiol yra beprotiškai populiarūs. Mažesnysis „Golf" parodė žmonėms, jog kompaktiški hečbekai gali būti automobilis visiems gyvenimo atvejams. Tuo tarpu „Jetta" ir ypač antroji modelio karta, kuriai iki šiol populiarumu neprilygsta net ir naujas modelis.

Golf (8)
Tad pradėkime nuo senesnio ir kur kas egzotiškiau atrodančio „Golf" kabrioleto. „Golf" kabrioleto modifikacija buvo pristatyta 1980 metais ir serijinėje gamyboje išgyveno iki net 1993 metų. Kol kabrioletas išlaikė klasikinę pirmosios kartos modelio išvaizdą, įprastas „Golf" hečbekas pasikeitė net tris kartus.
Kitaip negu hečbekas, kabrioletas buvo surenkamas „Karmann" gamykloje. „Volkswagen" atsiųsdavo įvairiausius komponentus ir kėbulo detales, o „Karmann" gamyklos darbuotojai gyvame konvejeryje surinkdavo viską į vieną vietą.

Golf (19)
Šis egzempliorius, kurį matote nuotraukose po kapotu turi 1,8 litro benzininį variklį, kuris išvysto 112 arklio galių ir 157 NM sukimo momentą. Pagal modernius standartus tai nėra labai daug, tačiau net 1000 kilogramų nesveriantis automobilis galėdavo su šiuo agregatu iki 100 km/h įsibėgėti per 9,8 sekundės ir pasiekti 173 km/h maksimalų greitį.
Jeigu prabiltume apie patobulinimus, žavusis „Golf" kabrioletas turi naują išmetimo sistemą, chromu padengtus bamperius, „MR Design" ratlankius ir „G.A.S Airride" firmos orinę pakabą.

image-9
Tuo tarpu antrosios kartos „Jetta" visada buvo „Golf" mažame šešėlyje. Po neįtikėtinai sėkmingo „Golf" starto, „Volkswagen" nusprendė sukurti kompaktišką sedaną, kuris padėtų įsitvirtinti Amerikos rinkoje. Šis sprendimas buvo teisingas, nes antrosios kartos „Jetta" buvo vienas populiariausių automobilių tuo metu.
1984 metais pristatytas ir iki 1992 metų gamintas modelis per visą savo gyvenimo laikotarpį surado daugiau negu 1,70 milijono pirkėjų. Tai yra vienas geriausių rodiklių šiame segmente.

image-31
Pažvelkime į Yannicko paprastutę „Jetta". Yannickas teigia, jog mažiau visada yra daugiau. Kaip ir jo draugas, kuris vairuoja „Golf" kabrioletą, taip ir jis į „Jetta" sumontavo „BSS" firmos orinę pakabą ir sumontavo „Gotti GTP" lengvo lydinio ratlankius. Taip pat reikėtų paminėti keletą chrominių detalių ir geresnę magnetolą. Viskas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų