„Džiaugiamės, kad mūsų restoranai sparčiai plečiasi Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse. Šiuo metu Baltijos valstybėse veikia 107 restoranai, o ateityje jų dar daugės. Mes nuolat stengiamės, kad mūsų restoranai būtų kuo patrauklesni Lietuvos gyventojams, todėl siekiame, kad jie būtų statomi patogioje vietoje, mūsų klientai nuolat gali naudotis ypatingais patiekalų pasiūlymais. Restoranų valgiaraštis yra platus, jame galima rasti maistingų ir skanių valgių“, - teigė „Hesburger“ plėtros direktorė Ieva Salmela.
Pasak I. Salmelos, džiugu, kad bendrovės pastangos nenuėjo veltui - tai matyti iš šiais metais atlikto Baltijos šalių gyventojų mitybos įpročių tyrimo, kuris atskleidė, kad dauguma lietuvių ypač vertina „Hesburger“ už greitą aptarnavimą bei skanų maistą. „Hesburger“ šiuo metu yra vienas mėgstamiausių ir geriausiai žinomų greito maisto restoranų Lietuvoje.
Prieš kelias savaitės bendrovė atidarė restoraną Kaune, Baltų pr., į kurį investavo daugiau kaip 4 mln. litų. Vakar „Hesburger“ atidarė dar vieną naują restoraną Vilniuje, jam įrengti restoranų tinklas skyrė 10 mln litų investicijų. Trijų aukštų restorane yra 90 sėdimų vietų, jame darbą pradėjo 20 naujų darbuotojų.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 36-i, Baltijos šalyse – 107, o Suomijoje net 278 „Hesburger“ restoranai. Baltijos šalių restoranuose darbuojasi apie 1100 žmonių.
2013-iaisiais šalies greitojo maisto restoranų lankytojo kriterijai pasikeitė: jį domino ne tik patiekalų kaina, bet ir jų sudėtis
„Hesburger“ kartu su Estijos socialinių tyrimų centru „Socio Uuringukeskus” šiais metais atliko gyventojų apklausą. Pasak tyrimo, šiemet lietuviams vieni iš svarbiausių kriterijų, renkantis greitojo maisto restoraną, yra maisto kokybė bei skonis, patiekalo patiekimas ir tik tuomet - kaina. Lietuviai taip pat vertina patogią restorano lokaciją ir teikiamus specialius pasiūlymus.
Remiantis Baltijos šalių tyrimu, matyti, kad lietuvių kriterijai renkantis greitojo maisto restoranus lyginant su 2012 m., pasikeitė. Priešingai nei praėjusiais metais, 2013-aisiais klientai labiau linkę analizuoti informaciją apie produkto sudėtį, atkreipia dėmesį į aptarnavimo kokybę, daugiau domisi specialiais pasiūlymais šeimoms ir vaikams.
„Manome, kad lietuvių įpročių pasikeitimas, daugiau dėmesio kreipiant ne tik į kainą, bet ir į socialinę aplinką, yra labai sveikintinas pokytis“, - teigė „Hesburger“ plėtros direktorė Ieva Salmela.
Pasak I. Salmelos, Suomijoje, kur „Hesburger“ pradėjo verslą ir veikia jau ne vieną dešimtmetį, įprasta labai griežtai vertinti maisto kokybę bei puoselėti šeimos vertybes. Restoranų tinklas vienodai griežtus maisto kokybės ir jo patiekimo standartus taiko tiek Suomijoje, tiek Lietuvoje bei kitose šalyse. Tuo tarpu, „Hesburger“, kaip šeimos verslui, labai svarbus šeimos vertybių puoselėjimas.