Originaliomis ir konceptualiomis kamerinės muzikos programomis bei įdomiais šiuolaikinės muzikos ir menų sintezės projektais išsiskiriantis duetas – smuikininkas Aidas Strimaitis ir pianistė Eglė Strimaitienė, klausytojams pateikia vėl naują malonią staigmeną – tai kompaktinę plokštelę „Fratres“.
Gegužės 27-tą dieną, 18 val. Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje duetas rengia vakarą – koncertą, kuriame pristatys savo naująją kompaktinę plokštelę „Fratres“.
Savo kūrybinę veiklą 2001-aisias metais pradėjęs smuikininko Aido ir pianistės Eglės Strimaičių duetas vis aktyviau įsilieja į Lietuvos muzikinį gyvenimą – dalyvauja festivaliuose, įvairiuose kultūriniuose renginiuose, patys inicijuoja ir rengia šiuolaikinės muzikos projektus, jau antrus metus organizuoja kamerinės muzikos Paežerių dvaro festivalį. Sėkmingai dalyvauja kursuose, konkursuose bei festivaliuose Vokietijoje, Austrijoje, Švedijoje ir kt..
Atlikėjams yra svarbiausia idėja ir profesionalus jos atlikimas, todėl kiekvienas dueto koncertas kruopščiai parengtas ir apgalvotas, su mintimi ir reikliu požiūriu į kūrinių interpretaciją.
Praėjusiais metais išleidę lietuvių kompozitorių šiuolaikinės muzikos kompaktinę plokštelę „Pas de deux“, kurioje dauguma kūrinių sukurti 2007-aisiais metais, šį kartą duetas atsigręžia į XX a. muziką. Plokštelėje skamba A.Pärto „Fratres“, „Spiegel im Spiegel“, P.Vaskso „Mažoji vasaros muzika“, O.Messiaeno Tema ir variacijos bei Fantazija, kurios natas Paryžiaus leidykla „Durand“ išleido tik 2007-aisiais metais kompozitoriaus 100-osioms gimimo metinėms.
Dviejuose kūriniuose kartu su Duo Strimaitis duetu skamba ir dainininkų Astos Krikščiūnaitės ir Audriaus Rubežiaus balsai – tai O.Messiaeno kūrinyje „Beskaitlė mirtis“ ir A.Martinaičio „Hetaera Esmeralda“. Įdomu, kad šie du pastarieji kūriniai ir O.Messiaeno Fantazija smuiko ir fortepijono duetui Lietuvoje įrašyti pirmą kartą. Kompaktinę plokštelę atlikėjai įrašinėjo Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje kartu su garso įrašų studija „Aurea“.
Kaip rašoma kompaktinės plokštelės anotacijoje: „Muzika yra aukščiausia forma, kuria Dievas gali kalbėtis su mumis visais... jos arba klausomasi, arba nesiklausoma. Tyla juk tokia graži! Ar žmonės bijo tylos? Ar jiems ten vaidenasi tuštuma?” (P.Vasks).