Didžiuosiuose miestuose atidaryti elektros ir dujų vartotojų aptarnavimo centrai. Taip tikimasi patogiau aptarnauti žmones, sutaupyti ir pritraukti daugiau naujų klientų.
Nuo pirmadienio elektros ir dujų vartotojų aptarnavimo centrai atidaryti Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Utenoje. Nuo vasaros pabaigos toks bandomasis centras veikia Vilniuje. Teigiama, kad tokie centrai bus itin patogūs naujakuriams – jie čia pat galės pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros.
„Mes esame paskaičiavę, kad maždaug apie 30 tūkst. eurų per metus bus sutaupyta. Be abejo, tai daroma dėl klientų patogumo“, – sako LESTO generalinis direktorius Aidas Ignatavičius.
„Žiūrėsime tiek darbuotojų apkrautumą, tiek klientų apsilankymų skaičių ir sieksime, kad būtų galima sutaupyti“, – sako „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
„Su tomis pačiomis sąnaudomis mes galime pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, kas mums yra labai svarbu, ir tuo pačiu metu plėsti mūsų naujų vartotojų ratą, kas mažintų infrastruktūros kaštus esamiems klientams“, – sako „Lietuvos dujų“ generalinis direktorius Liudas Liutkevičius.
Įkurti bendrus centrus ir apmokyti darbuotojus užtruko apie pusmetį.
„Norėjome pradėti nuo kliento, tai yra, jam visų pirma pasiūlyti tą vertę, geresnę paslaugą. Kaip žinote, mes lygiagrečiai vykdome ir organizacinius pokyčius – ruošiame mūsų skirstymo tinklo operatorius sujungimui“, – sako „Lietuvos energijos“ generalinis direktorius Dalius Misiūnas.
Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“ ateityje planuoja sujungti LESTO ir „Lietuvos dujas“.