Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, savo automobilį, pasidalinti straipsniu ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : [email protected] , užpildykite žemiau esančią formą arba tiesiog https://www.facebook.com/automanas
Kol daugelis su nekantrumu laukia Mitsubishi markės vadovų sprendimo ką daryti su naujos kartos EVO, ištikimiausi modelio gerbėjai džiaugiasi ankstesnėmis modelio kartomis.
Pačios populiariausios Evoliucijos dėvėjo IX ir X ženkliukus. Ne tik dėl to, jog abi modelio kartos sugebėjo laužyti standartus, bet ir dėl to, kad devintukas ir dešimtukas buvo pardavinėjami visame pasaulyje.
Ketverių durų, 2 litrų darbinio tūrio benzininį variklį turintys automobiliai iki šiol yra dievinami dėl savo vyriškos išvaizdos, malonaus ausiai skleidžiamo garso, pajėgios keturių varomųjų ratų sistemos ir gausaus aftermarket detalių pasirinkimo.
Mūsų skaitytojas Anatolijus, pasidalino puikiu vaizdo klipu, kuriame išvysite ne vieną, bet du Mitsubishi EVO! Vienas iš jų bus devintukas, o kitas dešimtukas.
Kol daugelis su nekantrumu laukia Mitsubishi markės vadovų sprendimo ką daryti su naujos kartos EVO, ištikimiausi modelio gerbėjai džiaugiasi ankstesnėmis modelio kartomis.
Pačios populiariausios Evoliucijos dėvėjo IX ir X ženkliukus. Ne tik dėl to, jog abi modelio kartos sugebėjo laužyti standartus, bet ir dėl to, kad devintukas ir dešimtukas buvo pardavinėjami visame pasaulyje.
Ketverių durų, 2 litrų darbinio tūrio benzininį variklį turintys automobiliai iki šiol yra dievinami dėl savo vyriškos išvaizdos, malonaus ausiai skleidžiamo garso, pajėgios keturių varomųjų ratų sistemos ir gausaus aftermarket detalių pasirinkimo.
Mūsų skaitytojas Anatolijus, pasidalino puikiu vaizdo klipu, kuriame išvysite ne vieną, bet du Mitsubishi EVO! Vienas iš jų bus devintukas, o kitas dešimtukas.