Trejus metus „Ford Mustang GT DTM“ bolidais lenktyniavo trys pilotai : Jurgenas Feuchtas ( Buffalo Boots komanda ), Jurgenas Ruchas ( Ruch Motorsport komanda ) ir Gerdas Ruchas ( Ruch Motorsport komanda ). Įspūdingų rezultatų pasiekti jiems nepavyko, tačiau dėmesio jiems tikrai netrūko. Kiekvienų varžybų metu prie „Ruch Motorsport“ ir „Buffalo Boots“ garažų stovėdavo kelios dešimtys žurnalistų, kuriems buvo pamatyti kaip gyvai atrodo amerikietiškas DTM bolidas.
Visi trys DTM čempionate dalyvavę bolidai turėjo identiškas technines charakteristikas. Kiekvienas iš jų turėjo 5.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį. Tai ne buvo turbo-benzininis variklis. Amerikietiškame bolide buvo naudojamas 90 laipsnių kampu pakreiptas atmosferinis agregatas, kuris išvystydavo 540 arklio galių esant 7200 aps/min ir 580 Nm sukimo momentą esant 6500 aps/min.
Vos 1100 kilogramų svėręs automobilis be didelio vargo galėdavo pasiekti 300 km/val. maksimalų greitį. Pasak neoficialių šaltinių, šis DTM bolidas buvo aprūpintas „ATAgears“ specialistų sukurta pavarų dėže, kuri anuomet buvo montuojama ir į Formulės-1 bolidus.
DTM arba „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ lenktynių serija per daugelį egzistavimo metų visus pasaulio automanus pradžiugino ne keliais, bet keliomis dešimtimis įspūdingų bolidų. Pakankamai liberalios bolidų kūrimo taisyklės leido sukurti kvapą gniaužiančius automobilius. Nors visas pasaulis alpsta dėl „Alfa Romeo 155 DTM“ arba „BMW M3 DTM“, tačiau daugelis užmiršo ne ką prastesnį bolidą - „Ford Mustang GT DTM“.
Įprastai, Vokietijoje vykstančiose varžybose dalyvauja tik iš Europos kilę gamintojai. Tačiau 1992, 1993 ir 1994 metais DTM čempionate dalyvavo ir keletas „Ford Mustang GT DTM“ bolidų, kurie priklausė privačioms komandoms.
1993 metų sezone, Jurgeno Feuchto pilotuojamas „Ford Mustang“ sugebėjo pasirodyti vidutiniškai. Vairuotojų įskaitoje jis užėmė 13-ą vietą iš 44-ių. Žinant, jog bolidas buvo sukurtas ne ant pačios moderniausios platformos, amerikietiško kraujo turintis bolidas pasirodė net gi labai neblogai.
DTM arba „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ lenktynių serija per daugelį egzistavimo metų visus pasaulio automanus pradžiugino ne keliais, bet keliomis dešimtimis įspūdingų bolidų. Pakankamai liberalios bolidų kūrimo taisyklės leido sukurti kvapą gniaužiančius automobilius. Nors visas pasaulis alpsta dėl „Alfa Romeo 155 DTM“ arba „BMW M3 DTM“, tačiau daugelis užmiršo ne ką prastesnį bolidą - „Ford Mustang GT DTM“.
Įprastai, Vokietijoje vykstančiose varžybose dalyvauja tik iš Europos kilę gamintojai. Tačiau 1992, 1993 ir 1994 metais DTM čempionate dalyvavo ir keletas „Ford Mustang GT DTM“ bolidų, kurie priklausė privačioms komandoms.
1993 metų sezone, Jurgeno Feuchto pilotuojamas „Ford Mustang“ sugebėjo pasirodyti vidutiniškai. Vairuotojų įskaitoje jis užėmė 13-ą vietą iš 44-ių. Žinant, jog bolidas buvo sukurtas ne ant pačios moderniausios platformos, amerikietiško kraujo turintis bolidas pasirodė net gi labai neblogai.