• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ford Cosworth variklis vienas iš nedaugelio, kuris atlaikė laiko testą. Jis laimėjęs ir ralio ir žiedo lenktynes. Yra galingas, patikimas, nesunkiai tobulinamas. Būtų nuodėmė jo nenaudoti ir mūsų dienomis.

Būtent tokios nuomonės vyrukas, kuris ėmėsi driftui skirtos Ford Sierra Cosworth gamybos. Žodis "gamyba" čia ne šiaip sau, nes darbo įdėta labai daug. Tačiau šis projektas išskirtinis. Dauguma atvejų į senus automobilius dedamos BMW pakabos ir variklio dalys. O čia buvo nuspręsta naudoti būtent Ford Sierra sportines dalis. Ir gavosi neblogas rezultatas. 1989 metų senutė, kuriai seniai buvo skirta vieta sąvartyne, ne tik važiuoja. Panaudojus Garret gt 3076r turbiną, jos galia šoktelėjo iki 524 AG!
Reikia atkreipti dėmesį, kad visas projektas buvo daromas itin kruopščiai ir su meile. Paprastai drifto automobiliai yra lyg "dėžės ant ratų". O šis Ford Sierra Cosworth su gražiai "išpūstomis arkomis". Automobilio viduje perdaryta priekinė panelė. Tačiau čia nerasite kabančių laidų ir bet kur išdėliotų daviklių. Viskas apgalvotai savo vietose. Nevengta panaudoti anglies pluošto dalių. Mes žinome kiek jos kainuoja.
Gal tai nėra pats naujausias projektas, tačiau meilė jam, atvedė iki puikaus rezultato. Daugiau apie jį skaitykite
čia.
Už nuorodą dėkojame Ryčiui.

Ford Cosworth variklis vienas iš nedaugelio, kuris atlaikė laiko testą. Jis laimėjęs ir ralio ir žiedo lenktynes. Yra galingas, patikimas, nesunkiai tobulinamas. Būtų nuodėmė jo nenaudoti ir mūsų dienomis.

Būtent tokios nuomonės vyrukas, kuris ėmėsi driftui skirtos Ford Sierra Cosworth gamybos. Žodis "gamyba" čia ne šiaip sau, nes darbo įdėta labai daug. Tačiau šis projektas išskirtinis. Dauguma atvejų į senus automobilius dedamos BMW pakabos ir variklio dalys. O čia buvo nuspręsta naudoti būtent Ford Sierra sportines dalis. Ir gavosi neblogas rezultatas. 1989 metų senutė, kuriai seniai buvo skirta vieta sąvartyne, ne tik važiuoja. Panaudojus Garret gt 3076r turbiną, jos galia šoktelėjo iki 524 AG!
Reikia atkreipti dėmesį, kad visas projektas buvo daromas itin kruopščiai ir su meile. Paprastai drifto automobiliai yra lyg "dėžės ant ratų". O šis Ford Sierra Cosworth su gražiai "išpūstomis arkomis". Automobilio viduje perdaryta priekinė panelė. Tačiau čia nerasite kabančių laidų ir bet kur išdėliotų daviklių. Viskas apgalvotai savo vietose. Nevengta panaudoti anglies pluošto dalių. Mes žinome kiek jos kainuoja.
Gal tai nėra pats naujausias projektas, tačiau meilė jam, atvedė iki puikaus rezultato. Daugiau apie jį skaitykite
čia.
Už nuorodą dėkojame Ryčiui.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų