• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sportas gimė tą pačią dieną, kai pro gamyklos duris išriedėjo pirmasis automobilis. Žmonės labai greitai suprato, jog automobilis gali būti ne tik transporto priemonė, leidžianti nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Tai įrankis pasiekti savo tikslus, pavyzdžiui pergalę tarptautinėse varžybose ir tapti pasaulio čempionu. 
Automobilių sportas tapo neatsiejama automobilių industrijos dalimi. Šia sporto šaka gyvena milijonai automanų visame pasaulyje, kuriems norisi išbandyti savo ir automobilio galimybes įvairiose lenktynių trasose. Pradedant nuo sudėtingų greičio ruožų miške ir baigiant asfaltuotais vingiais Niurburgringe.

Automobilių sportas gimė tą pačią dieną, kai pro gamyklos duris išriedėjo pirmasis automobilis. Žmonės labai greitai suprato, jog automobilis gali būti ne tik transporto priemonė, leidžianti nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Tai įrankis pasiekti savo tikslus, pavyzdžiui pergalę tarptautinėse varžybose ir tapti pasaulio čempionu. 
Automobilių sportas tapo neatsiejama automobilių industrijos dalimi. Šia sporto šaka gyvena milijonai automanų visame pasaulyje, kuriems norisi išbandyti savo ir automobilio galimybes įvairiose lenktynių trasose. Pradedant nuo sudėtingų greičio ruožų miške ir baigiant asfaltuotais vingiais Niurburgringe.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

12440255_1032382643484877_1461881437250313212_o


Esame įpratę, jog automobilių sporte dominuoja automanai. Nuo pat pirmųjų lenktynių buvo sakoma, kad automobilių sportas yra vyriškas, ištvermės reikalaujantis sportas, tačiau pažvelgę į istorijos vadovėlius - pamatytume ne vieną ir ne dvi dailiosios lyties atstoves, kurios sugebėdavo net ir pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis iškovoti čempiono titulą.
Lietuvos padangėje merginų sėdinčių už lenktyninio automobilio vairo nėra daug, tačiau net ir viena automanė sugeba sukelti tikrą ažiotažą, ypač, kai ji sugeba nušluostyti nosį daugiau patirties turintiems vyrukams. Šiandien Jums pristatysime merginą, kuri dėl automobilių ir automobilių sporto eina iš proto ne ką mažiau negu bet kuris kitas automanas. Be to, šiandien Kotryna pristatė atsinaujinusį „BMW“ markės bolidą, apie kurį taip pat pakalbėsime.
Dailiosios lyties atstovės automobilių sporte iki šiol atrodo kaip koks nors vienaragis tamsiame miške. Kaip tu atsidūrei autosporto arenoje?
Kotryna - Automobiliai ir greitis mane domino visuomet. Esu vienas iš tokių žmonių, kuris nori save išbandyti įvairiose srityse. Tad, kai atsirado proga žiemos metu pasilinksminti su klasikinės komponuotės automobiliu, negalėjau atsisakyti. Išbandžiau, paragavau, užsikabinau. Dabar nebegaliu sustoti.
Kas paskatino tave domėtis automobilis ir kodėl?
Kotryna - Kodėl? Į šį klausimą konkretaus atsakymo neturiu. Apskritai, mano gyvenimo būdas ir pats gyvenimas mane po truputėlį stūmė link šių išradimų.
Nuo ko prasidėjo tavo karjera automobilių sporto varžybose? 
Kotryna - Pradėjau nuo elementarių slalomo varžybų, kuriose galima įgauti daugybę patirties ir suprasti kokiame lygyje yra tavo vairavimo įgūdžiai. Po slalomo sekė kelios kartingo varžybos, tačiau mano tikslas visuomet buvo driftas.

REKLAMA

12916092_1039151576141317_4739308435585913190_o


Autosporto arena yra pakankamai didžiulė. Ralis, žiedas, rali-krosas, driftas... Tu pasirinkai būtent driftą. Kodėl? Patinka svylančių padangų kvapas? 
Kotryna - Driftas yra visiškai unikali autosporto šaka. Driftą pasirinkau dėl adrenalino pliūpsnių, nuostabaus pojūčio slystant šonu. Be to, driftui skirti automobiliai elgiasi visiškai kitaip negu kitoms sporto šakoms paruošti automobiliai.
Domėjimasis peraugo į hobį, vairavimas peraugo į lenktyniavimą. Ar sieksi Lietuvos drifto čempionės titulo?
Kotryna - Sieksiu kiek įmanoma aukščiausių pozicijų. Visada noriu tobulėti ir kilti aukštyn. Laukia didelis darbas ir daugybę treniruočių, tačiau man - maksimalistei, tai bus vienas malonumas.
Pakalbėkime apie tavo atsinaujinusį automobilį. Kokius pakeitimus atlikote? 
Kotryna - Pats pastebimiausias pakeitimas - automobilio išvaizda. Nuo pat pradžių norėjau kardinaliai pakeisti automobilio išvaizdą, tad šį žygdarbį man padėjo padaryti „Vilnius Autosport“ klubo nariai. Iš stiklo audinio buvo pagaminti priekiniai ir galiniai sparnai, priekinis buferis, bagažinės spoileris. Pakeitus visą mašinos kūną, reikėjo ją išplatinti. Priekinė dalis buvo praplatinta dvylika centimetrų, galinė - keturiolika. Tuo tarpu priekyje tūnantis variklis dabar yra 3.0 litrų darbinio tūrio ir išvysto 231 arklio galią.
Plušdami prie automobilio pašalinome milžinišką kiekį elektros mazgų, kurie be reikalo eikvoja variklio energiją. Taip pat reikėtų paminėti, jog dabar automobilio pakaba tapo standesnė, ratų išsukimas tapo didesnis.
Atsinaujinusį Kotrynos bolidą galėsite išvysti šį savaitgalį, naktinėse „Šeryklos“ varžybose.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų