• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors pavasario saulės dar niekaip nesulaukiam, bet drifto sezonas jau nenumaldomai artėja ir komandos nariai jau visą mėnesį įnirtingai ruošiasi varžyboms.
Balandžio 21 dieną startavo klubo prezidentas Kęstutis Kelpša Lenkijoje vykusiame „Drift Master GP“ pirmame etape. Kaip sekėsi suspėti pasiruošti startui paklaustas Kęstutis pasakojo, jog su komanda į varžybas išvažiavo mažai miegoję, nes visą savaitę buvo atliekami baigiamieji darbai, kad automobilis atitiktų reikalavimus.
Lenktynininko teigimu, įtampa tvyrojo iki pat išvykimo: „Kol vyko pasiruošimo darbai apie ateinančias varžybas net negalvojau. Mintis buvo vienintelė – kad tik suspėčiau. Ir tik pajudėjus Lenkijos link atėjo suvokimas, kad jau vykstame ten, kur bus naujas iššūkis sutikus naujus varžovus.“
Savo startą Kęstutis vertina teigiamai, nepaisant skaudaus kontakto su vadinama Lenkijos drifto karaliene Karolina Pilarczyk top 32 kovoje, kur priešininkė važiuodama priekyje apsisuko, o Kęstučiui nebuvo kaip išvengti smūgio. Nors Kelpša pateko į top 16, deja automobilio pataisyti nebuvo galimybių, kaip pats vairuotojas pasakė gyvos transliacijos metu „automobilis neberemontuojamas“. Reikia tikėtis, kad Kęstutis su komandos pagalba spės pasiruošti sekančiam etapui, kuris vyks gegužės 13 dieną Vokietijoje.

Nors pavasario saulės dar niekaip nesulaukiam, bet drifto sezonas jau nenumaldomai artėja ir komandos nariai jau visą mėnesį įnirtingai ruošiasi varžyboms.
Balandžio 21 dieną startavo klubo prezidentas Kęstutis Kelpša Lenkijoje vykusiame „Drift Master GP“ pirmame etape. Kaip sekėsi suspėti pasiruošti startui paklaustas Kęstutis pasakojo, jog su komanda į varžybas išvažiavo mažai miegoję, nes visą savaitę buvo atliekami baigiamieji darbai, kad automobilis atitiktų reikalavimus.
Lenktynininko teigimu, įtampa tvyrojo iki pat išvykimo: „Kol vyko pasiruošimo darbai apie ateinančias varžybas net negalvojau. Mintis buvo vienintelė – kad tik suspėčiau. Ir tik pajudėjus Lenkijos link atėjo suvokimas, kad jau vykstame ten, kur bus naujas iššūkis sutikus naujus varžovus.“
Savo startą Kęstutis vertina teigiamai, nepaisant skaudaus kontakto su vadinama Lenkijos drifto karaliene Karolina Pilarczyk top 32 kovoje, kur priešininkė važiuodama priekyje apsisuko, o Kęstučiui nebuvo kaip išvengti smūgio. Nors Kelpša pateko į top 16, deja automobilio pataisyti nebuvo galimybių, kaip pats vairuotojas pasakė gyvos transliacijos metu „automobilis neberemontuojamas“. Reikia tikėtis, kad Kęstutis su komandos pagalba spės pasiruošti sekančiam etapui, kuris vyks gegužės 13 dieną Vokietijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5


Kęstutis šiemet rimtai nusiteikęs ir planuoja dalyvauti visuose „Drift Master GP“ etapuose, prieš sezoną padidino savo automobilio variklio galią iki 700+ AG 800 NM ir neplanuoja nusileisti užsienio varžovams.
Ateinančiam savaitgaliui ruošiasi ir kiti komandos nariai. „Street“ lygoje šiemet savo jėgas bandys net keturi komandos nariai. Andrėj Osadčij ir Tomas Duoplys variklio galingumo nedidino, tik atliko kosmetinius automobilių darbus. Šiemet jie jaučiasi stipresni ir iš savęs tikisi aukštesnių rezultatų.
Trasoje šiemet taip pat pasirodys, jau visus metus svajojantis į varžybas išvažiuoti, Vygantas Rimkus. Jis visada svajojo turėti tokį automobilį kaip Donato Macpreikšo, todėl gaminti savo automobilį patikėjo būtent jam.
Tuo tarpu Evaldas prie starto linijos stos su „Mazda RX-8“, kurios jėgainė išvysto 310 arklio galių.
Augant vairavimo drifte įgūdžiams, kilo noras didinti automobilių galias, ko pasekoje tenka kilti į aukštesnę lygą. Į „Semi Pro“ lygą šiemet pakilo trys komandos nariai. Paulius Petraitis su 3.0 litrų turbininiu varikliu,  kuris išvysto daugiau nei 400 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

12


Evaldas Šiliauskas į kovą stos su bolidu, kurio motoras išvysto daugiau nei 500 arklio jėgų ir 800 Nm.
Kitas komandos narys, Vitalijus Retenis, apie savo atsinaujinusį bolidą papasakojo šiek tiek plačiau : „Praėjusį sezoną mano automobilis patyrė išties didelių avarijų, ko pasekoje nukentėjo automobilio geometrija ir valdymas. Tik pasibaigus 2016 metų sezonui iškart ieškojau naujo automobilio. Pasirinkau naujesnio modelio „BMW E46“. Jį papildė „IRP“ važiuoklė, mano senasis 4.4 litro „BMW“ variklis. Taip pat sumontavau turbiną, kurios dėka turime įspūdingus 520 AG ir 880 Nm. Didelė galia pastūmėjo mane žengti į aukštesnę lygą, tad antrąjį savo sezoną pasirinkau važiuoti į Lietuvos ir Latvijos semi pro lygą“ – pasakojo Vitalijus.
Aukščiausioje lygoje, drifto karaliaus taurės šiemet sieks, per žiemą tvarkęs visus praėjusio sezono avarijų padarinius, Donatas Macpreikšas. Prie jo prisijungė ir aukščiausioje lygoje pasirodys Andrius Surplys, kuris galvodamas apie geresnius rezultatus laisvu laiku didino variklio galią.
„Manęs laukia didelis iššūkis“ – šypsodamasis sakė Andrius.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų