• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Didžiajai daliai visuomenės, automobilis tėra dar viena transporto priemonė, skrta nuvykti iš taško A į tašką B. Tačiau kartais mašina tampa daugiau nei mašina. Štai, kad ir šis 1992 metų „Civikas“, kuris yra tikros bičiulystės vaisius.
Mūsų istorijos herojus yra vardu Migelis. Vyrukas visada buvo japoniškų automobilių gerbėjas ir pirmasis jo pirkinys buvo 1991 metų „Honda Civic“. Po to sekė dar vienas „Cviakas“, kol, galiausiai jo kieme atsirado mūsų matomas eksponatas. Ši „Honda“ nebuvo pirka, ji buvo paveldėta.
2007 metais Migelio geriausias draugas, Valentinas, žuvo automobilio avarijoje, ko pasekoje nelaimėlio „Honda“ pradėjo neprižiūrima rūdyti. Galiausiai, žuvusiojo šeima nusprendė perduodi mašiną jo geriausiam draugui Migeliui bei pavedė sukurti tokį projektą, kuriuo didžiuotųsi anapilin iškeliavęs Valentinas.






„Darkcity Racing“ dirbtuvėse buvo pradėti darbai, siekiant „Civiką“ paversti į hečbeko ir „muscle car“ hibridą. Pirmiausiai buvo sumontuotas „Honda J32A“ šešių cilindrų variklis, suporuotas su „Accord“ šešių bėgių greičių dėže. Žinoma, didelis agregatas netilpo po mažo hečbeko kapotu, todėl viskas atlikta „muscle car“ stiliumi – išpjauta skylė variklio dangtyje. Dabar poliruotas įsiurbimo kolektorius ir vožtuvų dangteliai žiba iš tolo lyg tikrame „hot rod‘e“.
Siekiant viską atlikti kokybiškai, buvo pasirinktos spalvos iš „General Motors“ spalvų paletės. Variklio skyriui panaudota geltona spalva, kuria dažomi „Chevrolet Corvette“ automobiliai, o kėbului – „Hummer H2“ spalva. Migelis norėjo, kad ne tik kyšantis variklis atimtų žadą, bet ir ratlankiai, todėl buvo pasirinktas šešiolikos colių „VIP Modular VXS210“ apavas.
Automobilį arčiau žemės pritraukia „Tokico Illumina“ amortizatorių ir spyruoklių komplektas. Pakaba turi atlaikyti ne tik sunkų variklį, bet ir jo generuojamą galią, todėl dauguma komponentų yra sutvirtinti arba pakeisti savos gamybos detalėmis.
Ši „Honda“ yra tikra pažiba, nesvarbu, kokiame suvažiavime ji dalyvautų, gatvėje automobilis susilaukia didžiulio dėmesio, nesvarbu, kur benuvažiuotų, todėl Migelis ir toliau sieks didžiulio dėmesio. Tam pasiekti bus sumontuota orinė važiuoklė bei saugos lankai. Tai pat vyrukas nori padėkoti Valentino šeimai, kuri patikėjo jam šią „Hondą“.




Šaltinis: canibeat.com



Didžiajai daliai visuomenės, automobilis tėra dar viena transporto priemonė, skrta nuvykti iš taško A į tašką B. Tačiau kartais mašina tampa daugiau nei mašina. Štai, kad ir šis 1992 metų „Civikas“, kuris yra tikros bičiulystės vaisius.
Mūsų istorijos herojus yra vardu Migelis. Vyrukas visada buvo japoniškų automobilių gerbėjas ir pirmasis jo pirkinys buvo 1991 metų „Honda Civic“. Po to sekė dar vienas „Cviakas“, kol, galiausiai jo kieme atsirado mūsų matomas eksponatas. Ši „Honda“ nebuvo pirka, ji buvo paveldėta.
2007 metais Migelio geriausias draugas, Valentinas, žuvo automobilio avarijoje, ko pasekoje nelaimėlio „Honda“ pradėjo neprižiūrima rūdyti. Galiausiai, žuvusiojo šeima nusprendė perduodi mašiną jo geriausiam draugui Migeliui bei pavedė sukurti tokį projektą, kuriuo didžiuotųsi anapilin iškeliavęs Valentinas.






„Darkcity Racing“ dirbtuvėse buvo pradėti darbai, siekiant „Civiką“ paversti į hečbeko ir „muscle car“ hibridą. Pirmiausiai buvo sumontuotas „Honda J32A“ šešių cilindrų variklis, suporuotas su „Accord“ šešių bėgių greičių dėže. Žinoma, didelis agregatas netilpo po mažo hečbeko kapotu, todėl viskas atlikta „muscle car“ stiliumi – išpjauta skylė variklio dangtyje. Dabar poliruotas įsiurbimo kolektorius ir vožtuvų dangteliai žiba iš tolo lyg tikrame „hot rod‘e“.
Siekiant viską atlikti kokybiškai, buvo pasirinktos spalvos iš „General Motors“ spalvų paletės. Variklio skyriui panaudota geltona spalva, kuria dažomi „Chevrolet Corvette“ automobiliai, o kėbului – „Hummer H2“ spalva. Migelis norėjo, kad ne tik kyšantis variklis atimtų žadą, bet ir ratlankiai, todėl buvo pasirinktas šešiolikos colių „VIP Modular VXS210“ apavas.
Automobilį arčiau žemės pritraukia „Tokico Illumina“ amortizatorių ir spyruoklių komplektas. Pakaba turi atlaikyti ne tik sunkų variklį, bet ir jo generuojamą galią, todėl dauguma komponentų yra sutvirtinti arba pakeisti savos gamybos detalėmis.
Ši „Honda“ yra tikra pažiba, nesvarbu, kokiame suvažiavime ji dalyvautų, gatvėje automobilis susilaukia didžiulio dėmesio, nesvarbu, kur benuvažiuotų, todėl Migelis ir toliau sieks didžiulio dėmesio. Tam pasiekti bus sumontuota orinė važiuoklė bei saugos lankai. Tai pat vyrukas nori padėkoti Valentino šeimai, kuri patikėjo jam šią „Hondą“.




Šaltinis: canibeat.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų