Dar praėjusių metų lapkritį reklaminės kampanijos atstovai pradėjo vykdyti modelių atranką visoje Jungtinėje Karalystėje. Kaip vėliau paaiškėjo, atranka pateikė išties nemažai staigmenų net patiems projekto iniciatoriams.
Fotosesijos metu sužibėjo ir Valentino Dienai sukurtų apatinių reklaminiu veidu tapo gerokai už savo konkurentes apkūnesnė Lucy Moore. Ji aplenkė net 4 000 modelių ir iš 10 finalininkių buvo išrinkta seksualiausia.
Drąsus pasirinkimas: apatinių reklamoje apkūni mergina (nuotr. Gamintojo)
Vestminsterio universitete kriminalinę teisę studijuojanti mergina surinko net 30 000 publikos balsų, buvo paskelbta naujuoju „Ann Summers“ mados namų veidu, jai taip pat suteikta galimybė nusifilmuoti TV reklamoje, „The Only Way is Essex“ laidos paskutiniame epizode.
L. Moore MailOnline naujienų portalui atskleidė, kad visada svajojo tapti modeliu, tačiau nurungti visų konkurse dalyvavusių gražuolių tikrai nesitikėjo.
Drąsus pasirinkimas: apatinių reklamoje apkūni mergina (nuotr. Gamintojo)
„Visada buvau stambiausia tarp savo draugių, bet pernelyg nekreipiau į tai dėmesio - žmonės mane vertino už linksmumą. Žinoma, dabar visi mano draugai pamatys mane tik su apatiniais, dėl to dar jaučiuosi šiek tiek neįprastai.“
"Tai buvo geriausia, kas kada nors galėjo man nutikti. Konkursas pranoko mano lūkesčius. Galbūt po šios mano pergalės apkūnesnės merginos įgaus pasitikėjimo savimi, - teigė Lucy. - Norėčiau reprezentuoti stambesnių moterų grožį bei paskatinti jas pasitikėti savimi. Juk jos taip pat labai seksualios.“
„Ann Summers“ generalinė direktorė Jacqueline Gold prisipažino, kad buvo nustebinta merginų, norėjusių dalyvauti konkurse, kiekiu.
„Turėjome didelį pasirinkimą, tačiau norėjome rasti tokią moterį, kuri būtų natūraliai seksuali ir pasitikinti savimi. Lucy - puikus pasirinkimas. Greitu metu pamatysite ją pasipuošusią specialiai Valentino dienos progai sukurtais apatiniais. Ji puikuosis ant visų Didžiosios Britanijos “Ann Summers„ parduotuvių reklaminių plakatų.“