Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors abudu automobiliai yra labai, labai skirtingi, bet jie stengiasi suvilioti panašių pomėgių pirkėjus. Tiek BMW i8, tiek Porsche 911 pirkėjai juos naudoja kiekvieną dieną. Skirtumas tas, kad BMW i8 stengiasi sumažinti jūsų išlaidas kurui, tuo tarpu Porsche 911 apie tai kalbėti nenorėtų.
„EVO“ žurnalo redakcija pratęsdama drago lenktynių tradiciją, šią savaitę prie starto linijos pastatė hibridinę jėgainę turintį BMW i8 ir naujausią Porsche 911 Carrera S.
991
2011 metais pristatytas modelis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos. Kitaip negu kiti sportiški automobiliai, kurie sulig kiekviena modelio karta naudoja visiškai naujas platformas, Porsche 911 tuo pasigirti negali. Nuo 1963 metų Porsche sukūrė tik keturias visiškai naujas platformas ant kurių buvo sukurti 911 modeliai.
Nors automobilio komponuotė išliko tokia pati, tačiau 991 modelis palyginus su 997 turi 100 milimetrų ilgesnę ratų bazę ir yra truputėlį sunkesnis. Bazinis modelis sveria 1380 kilogramų, tuo tarpu 911 Turbo sveria 1605 kilogramus.
Drago varžybose dalyvaujantis modelis turi 4,4 litro, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 395 arklio galias. Automobilis taip pat buvo aprūpintas PDK automatine pavarų dėže.
i8
BMW i8 yra visiškai kitas „žvėris“. Nors BMW i8 kainuoja panašiai kaip ir Porsche 911, tačiau jis neturi saldžiai riaumojančio šešių cilindrų variklio ar nepriekaištingo svorio paskirstymo.
1485 kilogramus sverianti mašina turi hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1,5 litro, trijų cilindrų variklį ir elektrinį motorą. Hibridinės jėgainės išvystomas pajėgumas siekia 362 arklio galias.
Tai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,4 sekundės, pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį ir šimtui kilometrų suvartoti TIK 2,1 litro.
Nors abudu automobiliai yra labai, labai skirtingi, bet jie stengiasi suvilioti panašių pomėgių pirkėjus. Tiek BMW i8, tiek Porsche 911 pirkėjai juos naudoja kiekvieną dieną. Skirtumas tas, kad BMW i8 stengiasi sumažinti jūsų išlaidas kurui, tuo tarpu Porsche 911 apie tai kalbėti nenorėtų.
„EVO“ žurnalo redakcija pratęsdama drago lenktynių tradiciją, šią savaitę prie starto linijos pastatė hibridinę jėgainę turintį BMW i8 ir naujausią Porsche 911 Carrera S.
991
2011 metais pristatytas modelis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos. Kitaip negu kiti sportiški automobiliai, kurie sulig kiekviena modelio karta naudoja visiškai naujas platformas, Porsche 911 tuo pasigirti negali. Nuo 1963 metų Porsche sukūrė tik keturias visiškai naujas platformas ant kurių buvo sukurti 911 modeliai.
Nors automobilio komponuotė išliko tokia pati, tačiau 991 modelis palyginus su 997 turi 100 milimetrų ilgesnę ratų bazę ir yra truputėlį sunkesnis. Bazinis modelis sveria 1380 kilogramų, tuo tarpu 911 Turbo sveria 1605 kilogramus.
Drago varžybose dalyvaujantis modelis turi 4,4 litro, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 395 arklio galias. Automobilis taip pat buvo aprūpintas PDK automatine pavarų dėže.
i8
BMW i8 yra visiškai kitas „žvėris“. Nors BMW i8 kainuoja panašiai kaip ir Porsche 911, tačiau jis neturi saldžiai riaumojančio šešių cilindrų variklio ar nepriekaištingo svorio paskirstymo.
1485 kilogramus sverianti mašina turi hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1,5 litro, trijų cilindrų variklį ir elektrinį motorą. Hibridinės jėgainės išvystomas pajėgumas siekia 362 arklio galias.
Tai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,4 sekundės, pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį ir šimtui kilometrų suvartoti TIK 2,1 litro.