Bylefeldas. Balandžio 14 d. šimtamilijoninis buteliukas nuriedėjo nuo konvejerio juostos. Kiekvienais metais „Dr. Wolff“ įmonių grupė gali pasidžiaugti dviženkliu šampūnų su kofeinu pardavimo augimu. Šis šampūnas sukurtas siekiant užkirsti kelią plaukų slinkimui ir plonėjimui.
Pastaruoju metu, kai „Alpecin“ ir „Plantur“ prekių ženklų produktais buvo pradėta prekiauti Azijoje ir Afrikoje bei, žinoma, Europoje, pardavimas dar sparčiau auga. Jei į vieną eilę išrikiuotume visus Vokietijoje parduotus „Alpecin C1“ šampūno su kofeinu ir „Alpecin Liquid“ losjono buteliukus, susidarytų maždaug 10 tūkst. km ilgio eilė, kuri beveik pasiektų Singapūrą.
Be to, į šį skaičių nėra įtraukti užsienyje parduodami produktai ir „Plantur“ prekės, kurios nuo 2005 m. taip pat eksportuojamos. „Tai, kad šimtamilijoninis produktas su kofeinu palieka Bylefelde įsikūrusią gamyklą, mums suteikia didžiulį stimulą. Kad ir toliau išliktume gerai pasiruošę ateičiai bei internacionalizacijai, nusprendėme ateinančius porą metų dešimtis milijonų eurų investuoti į gamybą, logistiką ir administracijos plėtrą mūsų gamykloje Bylefelde“, – teigia įmonės vykdomasis partneris Eduardas R. Dörrenbergas.
Plaukų priežiūros produktai, į kurių sudėtį įeina kofeinas, nuo pat gamybos pradžios nuolat prisidėjo prie įmonės augimo. Šie produktai sudarė daugiau kaip 50 % „Dr. Wolff“ bendro produkcijos augimo praėjusiais metas, ir jiems pavyko išlaikyti tokį nenutrūkstamą dviženklį produktų skaičiaus augimą jau daugelį metų.
Šiais laikais eksportas taip pat atlieka vis svarbesnį vaidmenį. Šiuo metu produktai su kofeinu iš Bylefeldo eksportuojami į daugiau nei 40 šalių. Nuo praėjusių metų Eduardas R. Dörrenbergas yra atsakingas už tarptautinio verslo vykdymą, kuriam kartu su savo komanda vadovauja iš Singapūro.
Azijos rinka siūlo dideles plėtros galimybes „Dr. Wolff“ įmonei, nes dauguma šio žemyno gyventojų vertina produktų, pagamintų Vokietijoje, kokybę ir taip pat labai nori džiaugtis išpuoselėtais ir vešliais plaukais.
„Alpecin“ sėkmingai įsitvirtinimo Honkongo rinkoje ir greitai tapo populiariausiu gaminiu nuo plaukų slinkimo. Palyginti su praėjusių metų pirmuoju ketvirčiu, 2015 m. pirmąjį ketvirtį „Alpecin“ eksportas padidėjo 54 %. „Vokietijoje taip pat pastebimas augantis „Alpecin“ šampūno su kofeinu populiarumas. Remiantis „Nielsen“ atliktu rinkos tyrimu, mūsų 250 ml šampūno buteliukai šiuo metu yra labiausiai perkama prekė Vokietijos vaistinėse“, – teigia Dörrenbergas.
Išskirtinė rinkodara (nes įmonei nuoširdžiai tai rūpi), šūkis „Dopingas Jūsų plaukams!“ ir Plikės skaičiuoklė sukėlė karštas diskusijas visoje Vokietijoje ir prisidėjo prie produkto populiarumo. Nuo metų pradžios buvo sudaromi pasauliniai su dviračių sportu susiję finansavimo sandoriai, siekiant produkto prekės ženklo žinomumą pakylėti į kitą lygmenį. Nuo 2010 m. Vokietijos profesionalų dviratininkų komanda kartu su „Giant-Alpecin“ komanda dalyvauja „UCI“ pasaulinio turo serijos lenktynėse.
Produktai, kurių sudėtyje yra kofeino, ir toliau gaminami Bylefelde naudojant pažangiausius gamybos įrenginius. Dėl visame pasaulyje unikalaus magnetinės plūduriuojančios konvejerio juostos principo, specialiai sukurto vykdyti gamybą įmonėje ir pradėto taikyti 2013 m., kas minutę čia gali būti pagaminama 220 buteliukų. Vos per kelias sekundes jie pripildomi, hermetiškai užsukami ir paženklinami etiketėmis. Kasdien vidutiniškai pagaminama apie 210 tūkst. buteliukų. Šios sėkmės priežastis – įrodytas produkto veiksmingumas.
Jo formulę patobulino dr. Klenkas, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vadovas. Jis buvo pirmasis, kuriam prieš dešimt metų pavyko tą padaryti atliekant mokslinius tyrimus. Dėl Klenko formulės kofeinas prasiskverbia į galvos odą ir plaukų folikulus vos per dvi minutes. Įrodyta, kad ši formulė stiprina ir apsaugo nusilpusias plaukų šaknis.
„Alpecin“ produkte esantis kofeino kompleksas papildytas veikliąja medžiaga kofeinu ir mikroelementais cinku bei niacinu. Kofeinas neutralizuoja žalingą testosterono poveikį, dėl kurio sutrumpėja plaukų augimo stadija ir kuris lemia plaukų slinkimą ir plonėjimą.
„Alpecin“ produkte esančių veikliųjų medžiagų derinys pašalina paveldimą nepageidaujamą testosterono poveikį ir suaktyvina plaukų šaknų ląsteles. Būtent dėl to plaukų augimo stadija pasidaro ilgesnė ir plaukams atsiranda galimybė vėl augti, net ir sulaukus vyresnio amžiaus.
Remiantis statistikos duomenimis, trečdalis visų vyresnių nei 30 metų vyrų kenčia nuo plaukų slinkimo. Be to, dėl hormonų pokyčių menopauzės metu 50 procentų moterų patiria tą patį. Naujausi „Nielsen“ duomenys patvirtina, kad vis daugiau žmonių ieško priemonės, kuri padėtų išspręsti šią problemą.
Sėkmės priežastis – moksliniai tyrimai. „Dr. Wolff“ įmonių grupė
„Dr. Wolff“ įmonių grupei, įsikūrusiai Bylefelde, Vokietijoje, priklauso tokie jau tradiciniais tapę prekių ženklai kaip „Alpecin“, „Linola“, „Plantur“, „Biorepair“ ir „Vagisan“.
Joje dirba 530 darbuotojų ir įmonių grupė gali džiaugtis tarptautiniu augimu. Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios pagrindinis dėmesys skiriamas moksliniams tyrimams ir moksliškai patvirtintai produktų teikiamai naudai, siekiant rasti sprendimus dėl plaukų slinkimo ar odos problemų.
2014 m. buvo sėkmingiausi šios įmonių grupės metai per visą jos 110 metų gyvavimo istoriją. Dėl naujos rinkos plėtros Europoje ir Azijoje bei dėl naujų dermatologinių produktų dešimtus metus iš eilės įmonių grupė padidino savo pardavimą ir pernai jis siekė iki 243 mln. eurų, o tai yra rekordiškai daug. „Dr. Wolff“ įmonė veikia daugiau kaip 40 šalių.