Amerikiečiai tikina, jog jiems pavyko sukurti bolidą su nepriekaištingu svorio paskirstymu tarp ašių (50:50). Vairuojant „Volkswagen Golf“ ar „Toyota Corolla“, tai nėra labai svarbu, tačiau kai automobilis yra orientuotas į automanus, kurie savaitgalius praleidžia lenktynių trasoje, nepriekaištingas svorio paskirstymas yra vienas svarbiausių kriterijų.
Nors automobilis turi reguliuojamo aukščio amortizatorius, iš anglies pluošto pagamintą galinį difuzorių ir kitus lenktyniniams automobiliams būdingus atributus, tačiau „Dodge Viper ACR“ išliko civilizuotu.
„Viper ACR“ turi automatinę greičio palaikymo sistemą, elektra valdomus langus, oro kondicionierių ir net navigacijos sistemą. Juk tokį automobilį įsigijęs automanas nenorėtų su „Viper ACR“ važinėti tik šeštadieniais ir sekmadieniais, ar ne?
Serijinė „Dodge Viper ACR“ gamyba prasidės šių metų rudenį.
[nqspoll id="177"]