Kaip ir Europoje parduodamas „Jeep Grand Cherokee SRT“, taip ir tik Šiaurės Amerikos rinkos gyventojams siūlomas „Dodge Durango SRT“ yra pagaminti ant tos pačios platformos, naudoja tą patį variklį, pakabos komponentus, transmisiją. Trumpai tariant - tai tas pats automobilis, skiriasi tik šių automobilių eksterjeras ir kelios smulkmenos visureigio viduje.
Gera žinia yra ta, jog šis septynivetis visureigis turi 475 arklio galias ir 637 Nm išvystantį motorą, kuris suporuotas su automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara priverčia „Dodge Durango SRT“ iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,4 sekundės ir 1/4 mylios atstumą įveikti vos per 12,9 sekundės.
Sportiškas ambicijas demonstruojantis visureigis buvo aprūpintas su 8 laipsnių transmisija, kuri buvo suderinta su keliais skirtingais važiavimo režimais : „Auto“, „Sport“, „Track“, „Snow“, „Tow“, „Valet“ ir „Eco“. Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, pavarų dėžė pavarą gali perjungti 50% greičiau, variklio galią tarp ašių paskirstyti 60 : 40 arba 70 : 30 koeficientu.
Dinamiškiausia „Durango“ modelio versija buvo aprūpinta moderniais „Bilstein“ kompanijos inžinierių sukurtais adaptyviais amortizatoriais ir 16% standesnėmis spyruoklėmis. O už „Pirelli“ padangų slypi „Brembo“ stabdžių sistema, kuri pasirūpins trumpa didžiulio tanko stabdymo distancija.