Šis faktas pagrindžia tyrėjų versiją, kad laineris buvo sąmoningai nukreiptas nuo kurso, laikraštis citavo JAV pareigūnus.
Asmuo, kuris pakeitė reiso MH370 lainerio kursą, įvedė naują kryptį, 7-8 kartus paspaudęs klavišus kompiuteryje, esančiame tarp lėktuvo kapitono ir antrojo piloto krėslų, užuot pasinaudojęs vairalazde, nurodė pareigūnai.
Borto kompiuteris, vadinamas Skrydžio valdymo sistema, nukreipia orlaivį nuo vieno taško prie kito pagal skrydžio planą, įvestą prieš lėktuvui pakylant.
Kol kas neaišku, ar skrydžio maršrutas buvo perprogramuotas prieš lėktuvui pakylant, ar jau jam esant ore, rašo „The New York Times“.
Reiso MH370 laineris, kuriame buvo 239 žmonės, dingo kovo 8-ąją, skrisdamas iš Kvala Lumpūro į Pekiną.
Malaizija šeštadienį paskelbė mananti, kad lėktuvas buvo sąmoningai nukreiptas nuo kurso, nes jo signalų atsakiklis ir kiti komunikacijų prietaisą per kelių minučių laikotarpį.
Nebuvo rasta jokių įrodymų, kurie susietų su terorizmu ar pagrobimais kurį nors iš 153 kinų, buvusių dingusiame „Malaysia Airlines“ lėktuve, antradienį remdamasi Pekino pasiuntiniu Kvala Lumpūre pranešė Kinijos valstybinė žiniasklaida.
Kinijos ambasadorius Malaizijoje Huang Huikangas taip pat sakė, kad Kinija pradėjo ieškoti dingusio keleivinio lėktuvo savo teritorijoje, vykstant didžiulio masto tarptautinei paieškos operacijai didžiulėse teritorijose į šiaurę ir pietus nuo paskutinės žinomos lėktuvo buvimo vietos.
Huang Huikangas sakė, jog patikrinus visų reisu MH370 skridusių keleivių iš Kinijos žemyninės dalies biografijas nebuvo rasta jokių įrodymų, kad jie buvo susiję kokiu nors pagrobimu ar teroro ataka, pranešė oficialioji naujienų agentūra „Xinhua“.
Pakilęs iš Kvala Lumpūro lėktuvas, kuris turėjo atskristi į Pekiną, kovo 8 dieną dingo su 239 juo skridusiais žmonėmis.
26 šalys dabar padeda ieškoti lėktuvo, nes pagal palydovų ir karinių radiolokatorių duomenis buvo sumodeliuoti du didžiuliai koridoriai, kuriais galėjo skristi dingęs lėktuvas.
Šiaurinis koridorius lanku eina virš Pietų ir centrinės Azijos, vakarinio Kinijos pakraščio, o pietinis koridorius nusidriekia toli į Indijos vandenyno pietus į vakarus nuo Australijos.
Tyrimo metu didelis dėmesys skiriamas lėktuvo kapitonui Zaharie Ahmadui Shahui (Zaharijei Ahmadui Šahui) ir antrajam pilotui Fariqui Abdul Hamidui (Farikui Abdul Hamidui), bandoma išsiaiškinti, kas valdė lėktuvą, kai jis maždaug valanda po pakilimo nukrypo nuo kurso ir dingo.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.