Už masyvių radiatoriaus grotelių tūnos 3 litrų, 6 cilindrų dyzelinis variklis. Jis, kaip ir daugelis modernių variklių, bus aprūpintas 48 voltų įtampos elektriniu starteriu-generatoriumi. Priklausomai nuo poreikio, šis komponentas padės pagreitinti visureigio įsibėgėjimą, ar sumažinti degalų sąnaudas, arba užtikrinti elektros energijos tiekimą ją naudojančioms automobilio sistemoms.
6 cilindrų motoras taip pat turės elektrinį kompresorių. Jis buvo įdiegtas tam, jog padėtų optimizuoti variklio darbą. Plačiame sūkių diapazone veikiantis elektrinis kompresorius turėtų užtikrinti, jog neliktumėte nusivylęs kaip Liudvikas Andriulis.
Jeigu jau prakalbome apie dinamines savybes, leiskite pateikti sausus skaičius: 341 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentas. Pastarasis išvystomas 1750 - 3250 sūkių diapazone, o akceleracija iki 100 km/val. užtruks 5,1 sekundės.
Sportišką važiavimo manierą padės užtikrinti 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o tiksliau – sumanesnė bepakopė „CVT“ transmisija, kuri „Audi“ markės automobiliuose geriau žinoma „Tiptronic“ vardu.
Ši pavarų dėžė bus poruojama su nuolatine „Quattro“ keturių varančiųjų ratų pavara, kurios veikimo savybės priklausys nuo važiavimo ir oro sąlygų. Pavyzdžiui, įprastai variklio sukimo momentas tarp priekinės ir galinės ašies bus paskirstomas 40:60 koeficientu. Esant blogoms oro sąlygoms ar važiuojant sportiškiau, variklio sukimo momentas tarp abiejų ašių gali būti perskirstomas. Pavyzdžiui, priekinė ašis gali gauti iki 70 procentų variklio išvystomo sukimo momento, o galinė – iki 85 procentų.
Galiausiai, papildomos įrangos sąraše slypės naujas galinis diferencialas, kuris nuolatos paskirstys variklio išvystomą sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ratų, ir tokių būdu užtikrins, jog vienas, du ar keli ratai turėtų didžiausią sukibimą su kelio danga.
„Audi“ siekdama užtikrinti, jog galingo dyzelinio variklio tarša būtų kuo mažesnė, į atnaujintą „SQ5 TDI“ sumontavo gerokai pažangesnę ir sudėtingesnę išmetimo sistemą. Joje – ne vienas, bet du „SCR“ tipo katalizatoriai. Pirmasis katalizatorius buvo sumontuotas už išmetamųjų dujų sistemos kolektorius, kur jis taip pat veikia kaip kietųjų dalelių filtras. O antrasis buvo sumontuotas šiek tiek atokiau.
Šio sprendimo dėka dyzelinis variklis esantis „Audi SQ5 TDI“ modelyje pasižymi gerokai mažesnėmis emisijomis. Ypač kai kalba pakrypsta link diskusijos apie NOx emisijas, kurių dyzeliniai varikliai įprastai išskiria pakankamai daug.
Atnaujintas „Audi SQ5 TDI“ Lietuvoje ir kitose Europos šalyse pasirodys 2021 m. pirmąjį ketvirtį. Kaip ir kiti „Audi Q5“ modeliai, taip ir žiupsnį sportiškumo turinti „SQ5 TDI“ versija bus gaminama Meksikoje esančioje „Audi“ gamykloje.
„SQ5 TDI“ kainuos nuo 68 tūkst. eurų.