Vienas didžiausių JAV mažmeninės prekybos drabužiais tinklų „J. C. Penney“ atidarė parduotuvę „Facebook“ portale, pranešė „TheFastCompany.com“.
Tai pirmoji didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų atstovė, pradedanti verslą interneto socialiniuose tinkluose, kurių vartotojai yra potencialūs jos klientai, sakoma pranešime.
Nuo šios dienos „Facebook“ tinklo vartotojai galės įsigyti „J. C. Penney“ drabužių rinkdamiesi iš 250 000 pavadinimų „internetinio asortimento“.
„Mažmenininkai nori, kad jų pardavimo kanalai būtų ten, kur yra ir jų klientai“, - sakė „J. C. Penney“ „įkurdinimo“ „Facebook“ portale darbus atlikusios bendrovės „Usablenet“ viceprezidentas Jasonas Tayloras. Šio prekybos tinklo tinklalapis „Facebook“ taip pat bus naudojamas pirkėjų elgsenai ir ypač – sprendimams pirkti – tirti, sakoma pranešime.