Šį dičkį sukūrė Šveicarijoje įsikūrusi įmonė - „Kuhn Schweiz AG“. Šios įmonės darbuotojai išardė, išsuko kiekvieną savivarčio varžtelį, jį patobulino ir iš dirbtuvių išleido su visiškai nauja jėgaine, kuri į atmosferą neišmeta CO2 ar NOx emisijų.
Projekto autoriai tikina, jog šis analogiškas savivartis su dyzeliniu varikliu per vienerius metus į atmosferą išmeta 130 tonų CO2 ir suvartoja maždaug 50 000 litrų dyzelino.
Šveicarijos kalnuose dirbsiantis savivartis bus komplektuojamas su 700 kWh talpos akumuliatoriais. Kompanijos atstovai tikina, jog šiam savivarčiui nereikės atskiros elektros įkrovimo stotelės. Elektros energija jis sugebės apsirūpinti pats. Kaip tai įmanoma?
Kaip ir tradiciniuose elektromobiliuose, taip ir šiame savivartyje elektros energija stabdymo metu nėra iššvaistoma veltui. Su kroviniu nuo kalno riedantis savivartis pagamins daugiau energijos negu jis iššvaisto važiuodamas į kalną visiškai tuščias.
Gamintojai tikisi, jog dienos pabaigoje savivartis turės elektros perteklių. Tai reiškia, jog dienos pabaigoje elektros energijos perteklių tektų iškrauti į elektros tinklus arba panaudoti kitiems tikslams. Pavyzdžiui, tiekti energiją tam tikriems prietaisams.
Elektra varomas savivartis bus eksploatuojamas 10 metų.
Taip pat reikėtų paminėti ir tai, jog šio projekto finansavimą skyrė Šveicarijos vyriausybė, kuri skatina gamtos neteršiančių transporto priemonių plėtrą.