Kai „Blizzard“ savo kasmetiniame renginyje pristatė trečiąją „Diablo“ dalį, žaidimo fanus apėmė euforija, tačiau atslūgus emocijoms, pasipylė komentarai dėl pasikeitusių žaidimo spalvų ir aplinkų – tamsias gotikines aplinkas pakeitė saulės nutviekstos pievos ir pan.
Tai netruko išaugti į peticiją, kurią pasirašė 52 tūkst. fanų iš viso pasaulio. Joje buvo prašoma „Blizzard“ sugrįžti prie senojo „Diablo“ stiliaus, tamsių gotikinių požemių ir jokios saulės šviesos.
Tačiau neseniai duodamas interviu „Diablo III“ vyriausiasis dizaineris Jay‘us Wilsonas pabrėžė, kad kelio atgal nebėra. „Blizzard“ komanda yra patenkinta naujuoju žaidimo stiliumi, todėl nesiruošiame nieko keisti“, - sakė jis.
Anot J. Wilsono, šiuo metu yra pakankamai daug tamsių žaidimų, todėl spalvos leis „Diablo III“ išsiskirti iš konkurentų, be to jos atvers galimybių kurti įvairesnes aplinkas. „Kai ekrane šmėžuoja 30 skirtingų tipų bei galingumo monstrų, reikia atsirinkti, kuriuos pirma naikinti. Tą padaryti pilkoje bei tamsioje aplinkoje būtų sunku“, - motyvus aiškino vyr. dizaineris.
Kol kas „Diablo III“ išleidimo data nėra aiški. Pokalbį su J. Wilsonu galite rasti čia.