• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Priešpaskutinis Lietuvos ralio čempionato etapas šiais metais pakeitė beveik viską, pradedant organizatorių komanda ir baigiant pavadinimu, tačiau svarbiausi dalykai išliko: greičio ruožai Elektrėnų savivaldybės žemėse tebėra „ralio klasika“.
Tai varžybos, sportininkų veidus nuspalvinančios šypsenomis, o žiūrovus lepinančios nesunkiai pasiekiamomis ir įspūdingą reginį garantuojančiomis stebėjimo vietomis. Kuriuos „taškus“ labiausiai verta rinktis pataria vienas lenktynių organizatorių, „N40-NARVESEN“ ralio komandos šturmanas, Žilvinas Juršys.
„Kaip žinia sportininkams teks įveikti aštuonis greičio ruožus (keturi GR bus važiuojami po du kartus) ir tris kartus apsilankyti Elektrėnų centre įsikursiančioje ralio serviso zonoje. Tai reiškia, kad žiūrovams bus pakankamai daug laiko pervažiuoti iš vieno taško į kitą. Mūsų manymu labiausiai dėmesio vertos 10 vietų, nesunkiai pasiekiamų automobiliais ir pėsčiomis“, – teigė Ž. Juršys.
Ralio organizatorius atkreipė dėmesį, kad tarp pirmoje lenktynių dalyje keliai, kuriuose numatyti 1/3 ir 2/4 greičio ruožai, bus uždaryti. T. y. įvažiavus į trasą reiktų kol visai ekipažai pralėks du kartus, arba pasidairyti kitokių privažiavimo kanalų. Pastaroji užduotis tikrai nėra labai sunki, nes varžybos vyksta pačioje Lietuvos širdyje, apraizgytoje gausybės smulkių žvyrkelių.

Priešpaskutinis Lietuvos ralio čempionato etapas šiais metais pakeitė beveik viską, pradedant organizatorių komanda ir baigiant pavadinimu, tačiau svarbiausi dalykai išliko: greičio ruožai Elektrėnų savivaldybės žemėse tebėra „ralio klasika“.
Tai varžybos, sportininkų veidus nuspalvinančios šypsenomis, o žiūrovus lepinančios nesunkiai pasiekiamomis ir įspūdingą reginį garantuojančiomis stebėjimo vietomis. Kuriuos „taškus“ labiausiai verta rinktis pataria vienas lenktynių organizatorių, „N40-NARVESEN“ ralio komandos šturmanas, Žilvinas Juršys.
„Kaip žinia sportininkams teks įveikti aštuonis greičio ruožus (keturi GR bus važiuojami po du kartus) ir tris kartus apsilankyti Elektrėnų centre įsikursiančioje ralio serviso zonoje. Tai reiškia, kad žiūrovams bus pakankamai daug laiko pervažiuoti iš vieno taško į kitą. Mūsų manymu labiausiai dėmesio vertos 10 vietų, nesunkiai pasiekiamų automobiliais ir pėsčiomis“, – teigė Ž. Juršys.
Ralio organizatorius atkreipė dėmesį, kad tarp pirmoje lenktynių dalyje keliai, kuriuose numatyti 1/3 ir 2/4 greičio ruožai, bus uždaryti. T. y. įvažiavus į trasą reiktų kol visai ekipažai pralėks du kartus, arba pasidairyti kitokių privažiavimo kanalų. Pastaroji užduotis tikrai nėra labai sunki, nes varžybos vyksta pačioje Lietuvos širdyje, apraizgytoje gausybės smulkių žvyrkelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DHL Rally Elektrenai 2015 rekomend vietos


GR 1/3
1 – vėlai pastebimas staigus dešinys posūkis sankryžoje po tiesiosios iš miško (privažiavimas nuo Pastrėvio gyvenvietės, ribotos parkavimo galimybės);
2 – nusileidus nuo kalno sportininkų laukia greitas kairys posūkis ir netrukus po to laukiantis staigus dešinys posūkis plačiame kelyje (geras matomumas, pasiekimas pėsčiomis nuo GR finišo atvažiavus pro Semeliškių gyvenvietę).
GR 2/4
3 – nematomas dešinys posūkis į siaurą keliuką sankryžoje už medžių (geras matomumas, patogus privažiavimas asfaltuotais keliais per Bijūnų gyvenvietę);
4 – kairys posūkis sankryžoje, tiesioji, staigus posūkis sankryžoje į dešinę (didelis matomumo plotas, ribotas patekimas nuo Semeliškių – Aukštadvario kelio, sudėtingas parkavimas).
GR 5/7
10 – ilga tiesioji ir staigus vėlai pastebimas kairys posūkis sankryžoje (geras matomumas, geras patekimas nuo Žiežmarių gyvenvietės, geros parkavimo galimybės);
9 – platus dešinys posūkis sankryžoje netoli Jagėlonių (puikus privažiavimas nuo Elektrėnų, geros parkavimo sąlygos);
8 – platus greitas kairys posūkis (geras matomumas, sudėtingas privažiavimas).
GR 6/8
7 – šokamas tramplinas (ribotas matomumas, patekimas nuo Žydiškių gyvenvietės, sudėtingas parkavimas);
6 – greičio gesinimo zona Ūbiškių gyvenvietės autobusų stotelėje, iš gruntinės dangos į asfaltinę (geras matomumas, privažiavimas nuo Liaukiškės gyvenvietės);
5 – po tramplino lengvas kairys posūkis ir po jo iškart sekantis staigus kairys posūkis į siaurą asfaltinį miško keliuką (ribotas matomumas, privažiavimas nuo Semeliškių – Aukštadvario kelio, geros parkavimo sąlygos).

Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų