GR 1/3
1 – vėlai pastebimas staigus dešinys posūkis sankryžoje po tiesiosios iš miško (privažiavimas nuo Pastrėvio gyvenvietės, ribotos parkavimo galimybės);
2 – nusileidus nuo kalno sportininkų laukia greitas kairys posūkis ir netrukus po to laukiantis staigus dešinys posūkis plačiame kelyje (geras matomumas, pasiekimas pėsčiomis nuo GR finišo atvažiavus pro Semeliškių gyvenvietę).
GR 2/4
3 – nematomas dešinys posūkis į siaurą keliuką sankryžoje už medžių (geras matomumas, patogus privažiavimas asfaltuotais keliais per Bijūnų gyvenvietę);
4 – kairys posūkis sankryžoje, tiesioji, staigus posūkis sankryžoje į dešinę (didelis matomumo plotas, ribotas patekimas nuo Semeliškių – Aukštadvario kelio, sudėtingas parkavimas).
GR 5/7
10 – ilga tiesioji ir staigus vėlai pastebimas kairys posūkis sankryžoje (geras matomumas, geras patekimas nuo Žiežmarių gyvenvietės, geros parkavimo galimybės);
9 – platus dešinys posūkis sankryžoje netoli Jagėlonių (puikus privažiavimas nuo Elektrėnų, geros parkavimo sąlygos);
8 – platus greitas kairys posūkis (geras matomumas, sudėtingas privažiavimas).
GR 6/8
7 – šokamas tramplinas (ribotas matomumas, patekimas nuo Žydiškių gyvenvietės, sudėtingas parkavimas);
6 – greičio gesinimo zona Ūbiškių gyvenvietės autobusų stotelėje, iš gruntinės dangos į asfaltinę (geras matomumas, privažiavimas nuo Liaukiškės gyvenvietės);
5 – po tramplino lengvas kairys posūkis ir po jo iškart sekantis staigus kairys posūkis į siaurą asfaltinį miško keliuką (ribotas matomumas, privažiavimas nuo Semeliškių – Aukštadvario kelio, geros parkavimo sąlygos).
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas