Nuo lapkričio 10-os dienos iki balandžio 1 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones, kurių leidžiama maksimali masė ne didesnė kaip 3,5 t, su vasarinėmis padangomis.
Žinoma, keisti padangas lietuviai bene tradiciškai puola paskutinę akimirką. Taip elgtis skatina ir visai pusėtini orai. Vis dar neatšąlantys orai skatina vairuotojus delsti ir kol kas nekeisti padangų – dalis sakosi palauksiantys, kol orai labiau subjurs, pašals ir padangų keitimas bus neišvengiamas. Jei tikėtume apklausų duomenimis, kai kurie vairuotojai kasmet keičia padangas po lapkričio 10 d., kiti sakosi laukiantys atlyginimo, kad galėtų nusipirkti naujas padangas.
Ir dar apie padangų keitimo įpročius. Vadovaujantis įsigalėjusiu stereotipu, galima būtų sakyti, kad lietuviai visada ieško pigiausio įmanomo varianto, todėl verčiau gaišta laiką nei sumoka šiek tiek daugiau. Tačiau tokia nuostata, pasirodo, yra neteisinga. Tai paaiškėjo automobilių centro „Tokvila“ specialistams atlikus apklausą, kurios metu respondentų buvo klausiama, pagal kokius kriterijus šie renkasi vietą, kur bus keičiamos jų automobilių padangos.
Daugiau nei trečdalis (33 proc.) apklaustųjų nurodė, kad jie autoservisą, kuriame bus keičiamas jų automobilių apavas, pasirenka pagal ten atliekamų darbų kokybę. Tiesa, tų, kurie padangų keitimo vietos ieško remdamiesi tik kainomis, yra tik nežymiai mažiau – 32 proc. Tačiau tendencija, kuomet žmonės renkasi automobilių dirbtuvių paslaugas remdamiesi ten dirbančių mechanikų darbo kokybe, yra džiuginanti.