Dėl didelio šalčio kiek pavėluotai išskrido lėktuvas į Varšuvą, atidėti skrydžiai į Kopenhagą.
(Papildyta 16.16) Specialistų teigimu, lėktuvo elektronikos gedimai gali kilti tik stovint oro uoste, o skrendant, kylant ar leidžiantis dėl šalčio lėktuvų įranga sutrikti negali.
Kai Lenkų oro kompanijos „Lot“ lėktuvas, skridęs į Varšuvą, negalėjo pakilti, paaiškėjo, kad dėl pernelyg žemos temperatūros sutriko elektroninė valdymo sistema. Dėl šios priežasties skrydis atidėtas kelioms valandoms, bet, tinkamai apšildžius saloną, elektroninė sistema susireguliavo.
„Tokie sutrikimai pasitaiko esant itin žemai temperatūrai, tačiau lėktuvų įgulos imasi priemonių ir šalina sutrikimus dar iki skrydžio“, – portalui Balsas.lt sakė Civilinės aviacijos administracijos direktorius Kęstutis Aurylą.
Pasak K. Aurylos, šaltis labai palankiai veikia tik tūpimo ir nusileidimo takus – jie lieka sausi ir lygūs.
Kiti skrydžiai iš Vilniaus oro uosto vyksta pagal tvarkaraštį.
Vilniaus oro uosto laikinai einantis generalinio direktoriaus pareigas Darius Okunevičius sakė, kad tris skrydžius teko atidėti ir oro kompanijai „SAS“. Keleiviai išskrido kitais reisais, nes šios kompanijos lėktuvai skraido į Kopenhagą kelis kartus per dieną.
„Jeigu skrydžiai atšaukiami arba atidedami, keleiviais rūpinasi kompanijos. Tačiau, kiek žinau, tenka laukti vos kelias valandas, todėl viešbučio paslaugų dar niekam neprireikė“, – portalui Balsas.lt sakė D. Okunevičius.
Pasak jo, kompiuterinė lėktuvų įranga ne visada atlaiko žemą temperatūrą, kuri dabar kausto visą Europą.