„15 val. buvo nuleista sija, prie kurios robotai pradėjo tvirtinti lėktuvo sparnus, atsirado dar viena problema, kurios nebuvo, pro praviras orlaivio duris yra išlindusi geležinė sija, čia galbūt tas, kur anksčiau minėta, kad yra salone ta sija, naudojama orlaivio tempimui su mašina, dabar norėtųsi tą siją ištraukti arba įstumti, kad būtų uždarytos salono durys“, - Lietuvos radijui penktadienį A.Raščius.
Pasak jo, pats orlaivio kėlimas gali trukti apie septynias valandas. „Orlaivis keliamas laipsniškai kas penkiolika metrų, jį lydės robotas, kad orlaivis neapsisuktų. Galvojame, kad kažkur apie vidurnaktį galėtų būti operacija baigta, jei pasisektų. Olandų operatoriai pasiruošę dirbti, kol bus operacija baigta. Atvyko karinis laivas, kuris atvežė du prokurorus ir aviacijos tyrėją. Ar pasiseks šią parą, ar po vidurnakčio bus, sunku pasakyti, nes atsirado ta problema, sija, ją reikia arba ištraukti, arba įstumti, kad būtų uždarytos durys“, - kalbėjo „Oro navigacijos“ vadovas.
Per operaciją planuojama į Baltijos jūrą gegužės viduryje nukritusį lėktuvą „An-2“ lynais pakelti į 5-10 metrų gylį nuo vandens paviršiaus. Ten jį apžiūrės narai - planuojama, kad jie pateks į lėktuvo vidų, jį nufilmuos. Apžiūrėjus lėktuvą, jis bus nuleistas į jūros dugną.
Lėktuvo pakėlimo darbus patikėta atlikti Nyderlandų įmonei „Mammoet“, sutartį su šia bendrove pasirašė „Oro navigacija“. Darbų kaina neatskleidžiama. Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje. Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.