Paraiškas dalyvauti Lietuvos prekės ženklo konkurse pateikė 10 kūrybos agentūrų.
Iki birželio 11 dienos jos kviečiamos pateikti nacionalinio prekės ženklo rinkodarinį pagrindimą, grafinius sprendimus, šūkį lietuvių ir užsienio kalbomis, taip pat ženklo naudojimo aprašo (stiliaus knygos) struktūros pristatymą.
„Mus ypač džiugina ne tik didelis susidomėjimas projektu, bet ir tai, kad norą dalyvauti išreiškusios agentūros – tikrai stiprios. Visos antrame projekto atrankos etape dalyvavusios agentūros atitiko kvalifikacijos reikalavimus ir yra kviečiamos žengti kitą žingsnį – dabar laukiame jų kūrybinių pasiūlymų“, – sakė Lauryna Tarvydienė, Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo projekto koordinatorė.
Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo tikslas – padėti atskleisti valstybės išskirtinumą, lengviau pritraukti investuotojų, strateginių partnerių ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesį, didinti šalies atpažįstamumą pasaulyje. Ženklas turi formuoti vientisą Lietuvos įvaizdį pasaulyje, būti lengvai atpažįstamas ir suvokiamas įvairioms tikslinėms grupėms.
Konkursą laimėjusios agentūros pasiūlyme išskirti Lietuvos pranašumai bus svarbūs kuriant ir tolesnius Lietuvos įvaizdžio formavimo veiksmus.