Britams pristatytas atnaujintas sportiškas sedanas „Vauxhall VXR8“. Jis Europoje pardavinėjamas tik britų salose. Nes tai yra grynakraujis automobilis su vairu dešinėje, sukurtas visiškai kitoje mūsų planetos pusėje. Tačiau dėl šio automobilio galima pradėti britams pavydėti, kad eismas pas juos priešingas.
Nagrinėjant „Opel“, „Vauxhall“ ir ir „Holden“ giminystės ryšius susipainioti labai paprasta. Tuos pačius automobilius šie gamintojai skirtinguose pasaulio pakraščiuose pristato visiškai skirtingais vardais. Šis didžiulis „Vauxhall“ yra ne kas kitas, kaip australų „Holden HSV E3 GTS". Didesnių skirtumų, apart emblemų, šiuose automobiliuose beveik nėra.
Tačiau britams šio automobilio galima kuo nuoširdžiausiai pavydėti. Praktiškai tai yra vienintelis sąlygiškai nebrangus tokio tipo sedanas Europoje. Jis didelis, talpus. O kita jo pusė brutali, juk kitoje pasaulio pusėje lenktynininkai „V8 Supercars“ serijoje varžosi labai panašiais automobiliais.
Po „Vauxhall VXR8“ variklio dangčiu slepiasi 431a.g. 6,2 litro darbo tūrio V8 tipo motoras, kuris didžiulį automobilį iki 100 km/h greičio įvaro per 4,9 sekundės. Šio „žvėrelio“ pirkėjai gali rinktis šešių pavarų mechanine dėžę, arba automatinę transmisiją. Vauxhall VXR8“ aprūpintas ir elektronine „Magnetic Ride Control“ sistema, kuri pagal kelio sąlygas ir važiavimo manierą keičia pakabos charakteristikas.
Na o svarbiausia- kaina. Žinoma, čia toli gražu ne „Tata Nano“ ir net ne „VW Golf“. Didžiojoje Britanijoje „Vauxhall VXR8“ kainuos 49500 svarų. Nemažai, tačiau tai didelis sedanas su lenktyniniais akcentais. Artimiausias konkurentas „Mercedes-Benz E 63 AMG" ten kainuoja nuo 71900 svarų...