„SEAT Leon“ universalas pagaliau pasipildė puikia naujiena. Ispanijos automobilių gamintojo sėkmingiausia modelių gama pasipildė dar vienu nariu – visų varančiųjų ratų sistemą turinčia versija. Naujasis „Leon ST 4Drive“ gali pasigirti modernia elektronikos valdoma „Haldex“ pavaros sistema, kuri garantuoja nepriekaištingą sukibimą netgi važiuojant pačiu nedėkingiausiu keliu. Be to, „įgimtas“ sportiškumas, funkcionalumas, ekonomiškumas ir eksploatacinės savybės leidžia šiam „Leon ST“ vadintis tikru universalumo čempionu.
Tai ne pirmas visais ratais varomas „SEAT Leon“ modelis. 1999 m. 1,8 l 20VT 4 „Leon“ modelis taip pat galėjo būti komplektuojamas su visų varančių ratų sistema. Šiandienės „Leon“ modelio ST versijos turi pažangią penktos kartos „Haldex“ pavaros sistemą. Vairuotojai taip pat įvertins itin darnų šios sistemos ir XDS užsiblokuojančio diferencialio tandemą. Modelio savininkai gali tikėtis, kad jų „Leon ST 4Drive“ stabiliai įveiks posūkius ir nebijos jokių iššūkių.
Keturiais ratais varomo „Leon ST 4Drive“ komplektuojama su 6 pavarų mechanine greičių dėže ir vienu iš dviejų TDI varikių: 105 AG arba 150 AG. Abu varikliai stebina savo ekonomiškumu. 1,6 l 105 AG TDI variklis šimtui kilometrų sudegina vidutiniškai 4,5 l degalų ir pasižymi nedideliu emisijų kiekiu – tik 124 g/km. Automobilis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 12 sekundžių ir gali pasiekti maksimalų 187 km/h greitį.
Antrasis variklis taip pat džiugina savo savybėmis. Su 2.0 l TDI varikliu komplektuojamam automobiliui 100 km atstumą įveikti reikia vos 4,8 l degalų (emisijų kiekis – 124 g/km). Tačiau ekonomiškumas nedaro neigiamos įtakos dinamikai – iki 100 km/h automobilis įsibėgėja tik per 8,7 sek. ir sugeba pasiekti 211 km/h greitį.
Be naujausios kartos TDI variklių, sumanios, elektronikos valdomos visų varančių ratų sistemos, „Leon ST 4Drive“ gali pasigirti moderniosiomis technologijomis, užtikrinančiomis maksimalų saugumą: dinamine EDS sistema, XDS priekinės ir galinės ašies elektroninio blokavimo sistema, ESC elektronine stabilumo kontrolės sistema bei „Multi Collision“ stabdžių sistema. Papildomos įrangos paketui taip pat priklauso „Full-LED“ dienos šviesos žibintai, ACC adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema su avarinio stabdymo funkcija, vairuotojo nuovargį atpažįstanti sistema bei išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo „Heading Control“ sistema.
Vis dėlto puikios „SEAT Leon ST“ dinaminės savybės neužgožia jo funkcionalumo. Automobilis yra toks pat universalus ir praktiškas. Jo bagažinės talpa išliko ta pati – 587 l, o nulenkus galines sėdynes ją galima padidinti iki 1470 l. Kai kurių modelio versijų priekinio keleivio sėdynė taip pat atlenkiama. Tada erdvė kroviniui padidėja net iki 2,67 metrų ilgio.
Perkant „SEAT Leon ST 4Drive“ modelį su 1,6 l TDI varikliu galima pasirinkti „Style“ versiją, o su 2.0 litrų TDI varikliu galimi ir „Style“, ir FR įrangos paketai.
Aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems – dar ekstremalesnė „X-PERIENCE“ versija
SEAT „Leon X-Perience“ yra ko gero pats stilingiausias universalas savo klasėje. Jis gaminamas „Leon“ ST universalo pagrindu ir skirtas specialiai tiems, kurie mėgsta leistis į keliones ir propaguoja aktyvų gyvenimo būdą. Automobilis yra varomas visais keturiais ratais ir yra paruoštas nedidelei bekelei.
Emocingas dizainas, moderniausios technologijos ir neprilygstamas praktiškumas puikiai dera su padidinto pravažumo galimybėmis. Didelė dyzelinių ir benzininių variklių įvairovė nuo silpniausio iki galingiausio, net 184 AG agregato patenkins bet kuriuos vairuotojo poreikius.