„Vallelunga“ - pirmasis „De Tomaso“ serijinis automobilis ir pirmasis superautomobilis, kuris turėjo „mid-engine“ komponuotę. Tai reiškia, jog automobilio variklis buvo sumontuotas per vidurį. Galima sakyti, jog vietoj galinių sėdynių buvo sumontuotas vidaus degimo variklis.
1963 metais pristatytas modelis aplenkė „Ferrari Dino“, „Lamborghini Miura“ ir „Lotus Europa“, kurie taip pat buvo „mid-engine“ komponuotės. Vis dėlto daugelis ekspertų iki šiol teigia, jog pirmasis „mid-engine“ komponuotę turėję automobiliai buvo „Porsche 550 Spyder“ ir „Ford GT40“. Tačiau reikėtų pridurti, jog šie du automobiliai buvo aštrūs ir klaidų neatleidžiantys lenktyniniai bolidai, kai tuo tarpu „Vallelunga“ buvo normalus serijinis automobilis.
Pirmasis kompanijos serijinis automobilis buvo pavadintas lenktynių trasos vardu. „De Tomaso“ šį automobilį kūrė su mintimi apie „Lotus“. Mažas svoris, galingas variklis, nuostabus valdymas - tai buvo pagrindiniai kriterijai kuriant pirmąjį „De Tomaso“ produktą bendro naudojimo keliams.
„Vallelunga“ kėbulas buvo pagamintas iš stiklo pluošto, o galinė pakaba buvo analogiška „Lotus Elan“. Automobilis svėrė vos 700 kilogramų, o jo ratus suko 1.5 litro „Ford“ benzininis variklis išvystantis 104 arklio galias. Nors „De Tomaso“ ir kūrė analogą „Lotus Elan“, tačiau britiškas automobilis svėrė tiek pat, tačiau turėjo modernesnį ir galingesnį variklį, kuris suteikė pranašumą.
Nors automobilis sulaukė daugybės kritikų liaupsių, tačiau „De Tomaso“ nusprendė imtis ambicingesnių projektų. Pradedant „Mangusta“ ir baigiant „Pantera“.
„De Tomaso“ per pakankamai trumpą „Vallelunga“ gyvenimo laikotarpį pagamino tik 58 šio modelio vienetus.