• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

De Tomaso Mangusta yra vienas rečiausių automobilių pasaulyje. Jau nebeegzistuojantis automobilių gamintojas iš viso pagamino 400 šio modelio vienetų iš kurių net 250 iškeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas. Vis dėlto, vienas ir vienintelis egzempliorius buvo išskirtinesnis už kitus.
Nuo 1967 iki 1971 metų gamintas modelis buvo komplektuojamas su 4.7 arba 5 litrų benzininiais varikliais, kurie atkeliaudavo iš Ford gamyklos. Vis dėlto, vienas modelis turi ne Ford, bet Chevrolet aštuonių cilindrų motorą, kurį De Tomaso specialistai pagamino specialiai tuometiniam General Motors vice prezidentui, Billui Mitchellui.
De Tomaso buvo vienas iš pirmųjų automobilių pasaulyje, kurio variklį inžinieriai sumontavo per vidurį. Kaip ir Lamborghini Miura, taip ir De Tomaso Mangusta sugebėjo sukelti revoliucija tarp superautomobilių gamintojų.

De Tomaso Mangusta yra vienas rečiausių automobilių pasaulyje. Jau nebeegzistuojantis automobilių gamintojas iš viso pagamino 400 šio modelio vienetų iš kurių net 250 iškeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas. Vis dėlto, vienas ir vienintelis egzempliorius buvo išskirtinesnis už kitus.
Nuo 1967 iki 1971 metų gamintas modelis buvo komplektuojamas su 4.7 arba 5 litrų benzininiais varikliais, kurie atkeliaudavo iš Ford gamyklos. Vis dėlto, vienas modelis turi ne Ford, bet Chevrolet aštuonių cilindrų motorą, kurį De Tomaso specialistai pagamino specialiai tuometiniam General Motors vice prezidentui, Billui Mitchellui.
De Tomaso buvo vienas iš pirmųjų automobilių pasaulyje, kurio variklį inžinieriai sumontavo per vidurį. Kaip ir Lamborghini Miura, taip ir De Tomaso Mangusta sugebėjo sukelti revoliucija tarp superautomobilių gamintojų.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų