2007 metais Davidas Beckhamas ir „Milano karalius“ Giorgio Armani pasirašė kontraktą, kuriuo sportininkas įsipareigojo trejus metus vilkėti tik „Emporio Armani“ apatinį trikotažą.
Kontrakto suma siekė 20 mln. svarų sterlingų, tačiau paaiškėjo, kad futbolininkas vis dėlto sulaužė savo pasižadėjimą. Mat neseniai Beckhamas išleido 2009 metų kalendorių, kuriame - jo paties fotografijos.
Šiose nuotraukose D. Beckhamas išbandė naują įvaizdį ir iš metroseksualo virto brutaliu mačo. Tuo tarpu marškinėliai, kuriuos apsivilkęs sportininkas nusifotografavo, yra pagaminti Šveicarijos firmos „Zimmerli“, neturinčios jokio ryšio su Armani. Patys „Zimmerli“ atstovai nieko nežinojo apie šias fotografijas, kol atsitiktinai nepamatė jų viename internetiniame puslapyje.
Taigi, „Zimmerli“ atstovai gali džiūgauti: skirtingai nei Armani, už apatinių drabužių reklamą jie Beckhamui nesumokėjo nei cento. Vis dėlto pardavimo bumo nelaukiama, mat kalendoriuje šio prekinio ženklo logotipo nematyti.
„Zimmerli Textil AG“ rinkodaros direktorius Marcelis Chossli šia nemokama reklama liko patenkintas: „Tai mums didelė garbė, be to, mums malonu šiek tiek paerzinti Armani“.
Pats Italijos mados guru, matyt, kol kas nežino apie Beckhamo „išdavystę“.
Šaltinis: „Wday“