Tačiau tą patį pasakyti apie šį „S63 AMG“ nesinorėtų. Visų pirma - sudaužytas prabangus kupė yra ne Jungtinėse Valstijose, o Europoje, Vokietijoje. 2014 metų gamybos, vos 1700 kilometrų nuvažiavęs automobilis kadaise kainavo 221 tūkst. eurų. Tuo tarpu į avariją patekęs automobilis dabar yra vertinamas 89 tūkst. eurų.
Tai reiškia, jog avarija „suvalgė“ 132 tūkst. eurų, kurių greičiausiai prireiks automobilio taisymui. Nors remonto sąmata bus gerokai mažesnė, tačiau įdomu ar atsiras bent vienas drąsuolis, kuris panorės į apynaujį automobilį „įkišti“ 10 - 20 tūkst. eurų, jog jis galėtų važinėti bendro naudojimo keliais?
Įmonių, užsiimančių automobilių importavimu į Europą netrūksta. Anapus Atlanto, įvairiuose aukcionuose parduodami automobiliai yra kur kas pigesni negu analogai senajame žemyne, todėl nenuostabu, jog atplaukiančių automobilių srautas iš Jungtinių Valstijų nemažėja.
Vis gi, kai nusprendžiate įsigyti „Subaru Legacy“ ar C klasės „Mercedes Benz“, žvalgytis į Jungtinių Valstijų rinką verta, nes net ir sumokėjus muito mokesčius ir nepriekaištingai sutvarkius automobilį, galutinė kaina vis tiek bus mažesnė negu analogiško modelio Europoje.
Įmonių, užsiimančių automobilių importavimu į Europą netrūksta. Anapus Atlanto, įvairiuose aukcionuose parduodami automobiliai yra kur kas pigesni negu analogai senajame žemyne, todėl nenuostabu, jog atplaukiančių automobilių srautas iš Jungtinių Valstijų nemažėja.
Vis gi, kai nusprendžiate įsigyti „Subaru Legacy“ ar C klasės „Mercedes Benz“, žvalgytis į Jungtinių Valstijų rinką verta, nes net ir sumokėjus muito mokesčius ir nepriekaištingai sutvarkius automobilį, galutinė kaina vis tiek bus mažesnė negu analogiško modelio Europoje.