„Didelė dalis vartotojų toliau renkasi planus su nustatytu pokalbių minučių, SMS ir duomenų kiekiu. Jei žmogaus bendravimo įpročiai nesikeitė, jis gali daugiau sutaupyti pasirinkęs planą su konkrečiu minučių ir SMS kiekiu“, – sakė Daiva Matukienė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.
Šiems vartotojams „Tele2” pateikė naują išpardavimo pasiūlymą. Jis leis už 14 litų per mėnesį prakalbėti 500 minučių, parašyti 10 000 SMS žinučių bei mobiliuoju internetu išnaršyti 1 GB.
Visgi „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisis teigia, kad klientai labiau vertina neribotų pokalbių planus.
"Nesutinkame su „Tele2“ pastebėjimu. Mūsų duomenimis, 70 procentų klientų renkasi neribotų pokalbių planą. Šį planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo 30 proc., o vartotojų grupės, kuri kalba daugiausiai - net 100 procentų. Tokią tendenciją pastebime ir Latvijoje, ir kitose Europos šalyje, kur buvo pristatyti neribotų pokalbių planai", - sakė P. Kuisis.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. lapkričio mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.