• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mūsų tyrimas parodė, kad šiandien lietuviai nėra abejingi taip vadinamai „eko“ madai – beveik kas antras lietuvis įsigyja ekologiškų prekių. Tačiau kol kas mūsų šalies gyventojai daugiausia dėmesio skiria ekologiškai mitybai“, – teigė kompanijos „TNS LT“ Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

REKLAMA
REKLAMA

„TNS LT“ tyrimo duomenimis 46 proc. 15–74 m. Lietuvos gyventojų teigia perkantys ekologiškas prekes. Lietuvoje ekologiškų prekių pirkėjai yra labiau moterys – 48 proc. Pagrindiniai pirkėjai – 30–49 m. amžiaus didmiesčių gyventojai. Ekologiškas prekes dažniau perka šeimos ar vaikų turintys asmenys – 55 proc. Tik kas trečias vyresnis nei 50 m. gyventojas įsigyja ekologiškų prekių.

REKLAMA

Daugiausia lietuviai renkasi ekologiškus maisto produktus ir gėrimus – taip tvirtino 41 proc. apklaustųjų. Kas penktas šalies gyventojas perka tokias ekologiškas asmens higienos priemones, kaip prausimosi, odos priežiūros priemones, sauskelnes, įklotus ir pan., 17 proc. – ekologišką buitinę chemiją. Tik kas dešimtas lietuvis įsigyja ekologiškų rūbų ir avalynės.

REKLAMA
REKLAMA

Dažniausiai ekologiški maisto produktai ir gėrimai perkami turguje ir specializuotose parduotuvėse. Vis dėlto, kas antras lietuvis ekologiškus maisto produktus ir gėrimus dažniausiai renkasi turguje, o ne specializuotose parduotuvėse. Pastarosiose perka kas trečias ekologiško maisto mėgėjas, panašiai kaip ir prekybos centruose, kuriuose ekologiškas prekes įsigija 32 proc. gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Turguje rečiausiai perkama buitinė chemija ir asmens higienos priemonės. Šias ekologiškas prekes Lietuvos gyventojai perka specializuotose parduotuvėse ir prekybos centruose: buitinę chemiją – atitinkamai 27 proc. ir 18 proc., asmens higienos prekes – atitinkamai 30 proc. ir 17 proc. lietuvių. Rečiausiai mūsų šalies gyventojai ekologiškų prekių perka internete ir užsako iš katalogų.

„TNS Atlas™“ tyrimas atliktas 2011 m. pirmąjį pusmetį. Jame dalyvavo 1 819 Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 m. amžiaus. „TNS Atlas“ tikslas – nustatyti tikslines produktų vartotojų grupes, surinkti informaciją apie žmonių pirkimo ir vartojimo įpročius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų