Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu savo dispozicijoje turėtumėte daugiau kaip vieną milijoną dolerių ( maždaug 3 mln. litų ), kokį automobilį įsigytumėte? Galbūt „Bugatti Veyron“ ar kelis „Ferrari“? O galbūt nuspręstumėte šiuos pinigus išleisti unikaliam, vienetiniam automobiliui? Jeigu taip, galbūt susidomėsite „Youabian Puma“?
„Youbian Puma“ pirmą kartą buvo pristatytas 2013 metais, Los Andželo automobilių parodoje. Automobilį pristatęs žmogus teigė, jog jam sukurti išleido daugiau kaip 1,1 milijono dolerių! Už šią sumą vyras sukūrė 6,5 metro ilgio, keturių vietų kabrioletą.
Plastikos chirurgui priklausantis automobilis buvo konstruojamas net septynerius metus, per kuriuos automobilio išvaizda ir struktūra keitėsi net kelis kartus.
Švediški genai
Įdomiausia dalis dar tik prasideda. Beveik visi automobilyje naudojami komponentai buvo pasiskolinti iš „Volvo C70“ kabrioleto.
Metalinis sulankstomas stogas, beveik visi pakabos komponentai ir net vairo traukė atkeliavo iš jau nebegaminamo švediško kabrioleto.
Tuo tarpu galinius automobilio ratus suka ne švediškas, bet amerikietiškas motoras. Tai yra 7 litrų, 500 arklio galių benzininis agregatas, kuris buvo pasiskolintas iš „Chevrolet Corvette“.
Galia perduodama per šešių bėgių automatinę pavarų dėžę ir leidžia mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundės.
Pasižiūrėkite į šį aukso grynuolį iš arčiau.
Jeigu savo dispozicijoje turėtumėte daugiau kaip vieną milijoną dolerių ( maždaug 3 mln. litų ), kokį automobilį įsigytumėte? Galbūt „Bugatti Veyron“ ar kelis „Ferrari“? O galbūt nuspręstumėte šiuos pinigus išleisti unikaliam, vienetiniam automobiliui? Jeigu taip, galbūt susidomėsite „Youabian Puma“?
„Youbian Puma“ pirmą kartą buvo pristatytas 2013 metais, Los Andželo automobilių parodoje. Automobilį pristatęs žmogus teigė, jog jam sukurti išleido daugiau kaip 1,1 milijono dolerių! Už šią sumą vyras sukūrė 6,5 metro ilgio, keturių vietų kabrioletą.
Plastikos chirurgui priklausantis automobilis buvo konstruojamas net septynerius metus, per kuriuos automobilio išvaizda ir struktūra keitėsi net kelis kartus.
Švediški genai
Įdomiausia dalis dar tik prasideda. Beveik visi automobilyje naudojami komponentai buvo pasiskolinti iš „Volvo C70“ kabrioleto.
Metalinis sulankstomas stogas, beveik visi pakabos komponentai ir net vairo traukė atkeliavo iš jau nebegaminamo švediško kabrioleto.
Tuo tarpu galinius automobilio ratus suka ne švediškas, bet amerikietiškas motoras. Tai yra 7 litrų, 500 arklio galių benzininis agregatas, kuris buvo pasiskolintas iš „Chevrolet Corvette“.
Galia perduodama per šešių bėgių automatinę pavarų dėžę ir leidžia mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundės.
Pasižiūrėkite į šį aukso grynuolį iš arčiau.