„Opel“ pirmą kartą aukštos klasės važiuoklę „SuperSport“ pradėjo naudoti vidutinės klasės, priekiniais ratais varomai „Insignia“. Dvi benzininės ir viena dyzelinė priekiniais ratais varomos „Insignia“ dabar turės važiuoklės komplektą į kurį įeina „HiPerStruts“ pakaba, „Brembo“ stabdžiai ir yra pritaikyta prie OPC („Opel PerformanceCenter“) savybių.
Tokia važiuoklė anksčiau buvo galima tik sportiškame „Insignia OPC“ modelyje ir visų ratų varomuose „Insignia“ variantuose, kuriuose visuomet montuojamas stabilumą ir trauką užtikrinantis bei elektroniniu būdu valdomas riboto praslydimo diferencialas. Dabar tokia važiuoklė gali būti užsakoma su priekiniais ratais varomu 2,0 l 160 AG turbodyzeliniu variantu ir 2,0 l 220 AG benzininiu varikliu su turbina.
Papildomai užsakoma „SuperSport“ važiuoklė kartu su „FlexRide“ važiuoklės sistema, kuri automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų, valdymo ir droselio parametrų bei siūlo tris skirtingus važiavimo režimus („Standard", „Tour" ir „Sport") kainuos daugiau nei 10 tūkst. litų (2930 eurų, rekomenduojama kaina Baltijos šalyse su mokesčiais).
„SuperSport “ važiuoklė su „HiPerStruts“ pakaba priekyje yra komplektuojama su efektyviais „Brembo" stabdžiais. Šiuos stabdžius sudaro 355x32 mm dydžio išgręžti diskai, keturi stūmokliai, didelio atsparumo aliuminio diskai ir aukštos kokybės stabdžių trinkelės.
Nors pakaboje yra tie patys tvirtinimo taškai kaip ir kitose „Insignia“, konstrukcijoje padaryti šarnyro pakeitimai, sumažinę pasvyrimo kampą nuo 13 iki 9 laipsnių, taip pat sutrumpinę velenėlio ilgį 23 milimetrais, iki 44 milimetrų. Sumažintas šarnyrų kampas reiškia mažesnį ratų išvirtimą, kuris leidžia padangai posūkiuose geriau kontaktuoti su kelio paviršiumi, tad praslydimo galimybė mažėja.