Užbaigus šį projektą, atėjo metas naujam. Kaip pasakytų Darius - „Galvodamas apie naująjį projektą, norėjau, jog jis turėtų daugiau parako, būtų išskirtinesnis.“
Ieškodamas potencialaus kandidato, Dariaus dėmesį patraukė 1939 metų gamybos „Mercedes Benz 170V“. Užmirštas, niekam nereikalingas automobilis stovėjo šaltame garaže. Automobilio kėbulas buvo supuvęs iki pusės, variklio skyriuje stūksojo „M20 Pobedos“ motoras.
„Automobilio būklė buvo labai prasta. Apžiūrint automobilį suradau gaisro požymių, rėmas buvo padengtas dumblu ir smėliu. Tačiau daugiausiai blogų emocijų sukėlė, kai automobilį traukėme ant platformos. Automobilis tiesiog sulūžo per puse.“
Tai nėra visiškai naujas, prieš šešis ar aštuonis mėnesius pradėtas projektas. Darius šį automobilį įsigijo dar 2010 metais, tačiau įvairūs sunkumai nuolatos pastumdavo „Hot Rodo“užbaigimo datą į priekį.
„Vasarą teko pakovoti su širšėmis, kurios nusprendė apsistoti automobilio kėbule. Taip pat labai daug laiko suvalgė iš medienos pagamintų detalių keitimas į metalines.“
Galima drąsiai sakyti, jog Darius savomis rankomis pasigamino savadarbį automobilį. Nes kiekvieną detalę, kiekvieną komponentą reikėjo pasigaminti savomis rankomis arba pritaikyti nuo kito automobilio. Pavyzdžiui, variklis ir važiuoklė buvo paimta iš 1984 metų gamybos „Ford“ markės automobilio.
2.8 litro, šešių cilindrų motoras buvo suporuotas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže ir galinių varančiųjų ratų pavara. Kadaise „Mercedes Benz“ ženkliuką dėvėjęs modelis taip pat turi vairo stiprintuvą, modernią stabdžių sistemą ir net pakankamai plačias padangas, kurios užtikrins didesnį sukibimą su kelio danga.
„Priekinis stiklas atsiverčia į viršų, valytuvai kaip blakstienos, variklio dangtis susilanksto it drugelio sparnai, žibintai prikabinami, saugos diržų nėra“, - išskirtiniausias „Hot Rodo“ savybes vardina Darius.
Jeigu savo garaže šiuo metu taip pat ką nors konstruojate, nesidrovėkite ir parodykite savo projekto eigą. Lauksime Jūsų laiškų ir nuotraukų adresu : [email protected].