Paskutinių keturių metų rodikliai parodė, kad įmonės sustojo ir negali apsispręsti - leisti dirbti iš namų ar ne. Darbdaviai kol kas neveja darbuotojų, kurie dirbo iš namų, į biurus, tačiau daugiau tokią galimybę siūlo retai.
Taip pat visiškai nepopuliarėja tokios darbuotojų skatinimo priemonės kaip laisvas aprangos kodas, šventiniai penktadieniai, darbo dalinimasis ar darbo grafiko kaitaliojimas atsižvelgiant į sezoną.
Šiokį tokį pagreitį įgauna lankstus darbo grafikas, tačiau ir šios darbdavio teikiamos alternatyvos populiarumas per kelerius metus paaugo vos vieną kitą procentą. Be to, atsirado kritikų, kurie teigia, kad darbas iš namų žlugdo mamas ir jaunus tėvus, nes sėdėjimas namuose stabdo progresą, kuris atsiskleistų dirbant moderniuose biuruose.
Nors per pastaruosius metus technologijų pažanga suteikė galimybę darbdaviams priimti netradicinius sprendimus, tyrimas rodo, kad įmonės lėtai juda pokyčių link.
Neseniai žmogiškųjų išteklių vadybos asociacija pateikė ataskaitą, kurioje aiškiai matyti, kad nuo 2009 metų įmonių, taikančių lankstų grafiką ar rengiančių „laisvuosius“ penktadienius (kai darbuotojai gali rengtis laisvesniu stiliumi) nei padaugėjo, nei sumažėjo. Apytiksliai darbuotojų skatinimo priemonių augimas tesiekė vos 1-2 proc. atskirose kategorijose. Iš viso įvairias galimybes rinktis darbuotojams suteikia apie trečdalis darbdavių.
Vis gi apie 4 proc. apklaustų darbuotojų teigė, kad per ateinančius metus jie imsis iniciatyvos ir pasiūlys darbdaviui įvairių alternatyvų.