Charakteringa „Arteon“ modeliui parinkta ciberžolės geltona (angl. „Turmeric yellow“) spalva iš tolo spindi inovaciją – prieš dvylika metų tokios spalvos techniškai buvo neįmanoma sukurti. Šiandien technologinės pažangos žinią „Volkswagen“ skleidžia visa savo esybe – nuo vidaus mechanizmų ir valdymo sistemų iki dažų paviršiaus. Išskirtinę geltoną spalvą renkasi kas ketvirtas išankstinis „Arteon“ pirkėjas Lietuvoje.
Pristatydamas naująjį modelį, savo prekės ženklo flagmaną, „Volkswagen“ demonstruoja lankstumą ir įsiklausymą į kliento individualius poreikius – juk greta namų ir darbo automobilis yra viena iš trijų svarbiausių gyvenimo vietų, kur žmogus praleidžia didelę dalį savo laiko. Todėl į automobilį žmonės žvelgia su tokiu pačiu kūrybos impulsu, kaip ir į savo namus – jie nori keisti, pritaikyti, susitapatinti.
„Malonu matyti, kad klientai Lietuvoje tvirtai pasitiki ir labai vertina „Volkswagen“ prekės ženklą ir produktus. Naujasis „Arteon“ atstovauja aukščiausiems „Volkswagen“ pasiekimams ir stovi viso mūsų produktų portfelio priešakyje. Džiaugiamės, kad mums pavyksta išpildyti savo klientų lūkesčius. Išskirtiniai išankstinių užsakymų rezultatai rodo, kad Baltijos šalyse „Arteon“ bus priimtas ir vertinamas. Iki „Arteon“ pristatymo lieka kelios savaitės – nekantriai laukiame, kada klientai galės iš arti pamatyti naująjį modelį ekspozicijų erdvėse ir pasidalinti savo įspūdžiais apie „Volkswagen“ flagmaną“, – sako Justas Nekrošius.
Išankstinių „Volkswagen Arteon“ pardavimų užsakymų skaičius Lietuvoje viršija pirminius lūkesčius. Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį pristatytas naujas VW modelis Lietuvoje sulaukė didelio susidomėjimo ir klientų dėmesį patraukė gaivališka – ciberžolės geltona – spalva.
Tikslūs išankstinių užsakymų duomenys bus įvertinti liepos pradžioje, tačiau jau dabar aišku, kad Lietuvoje „Volkswagen Arteon“ pardavimų skaičius siekia apie 40, o visame Baltijos regione naujojo modelio automobilių užsakyta per 60. Justas Nekrošius, „Volkswagen“ pardavimų vadovas Baltijos šalims, sako, skaičiai įrodo, kad lietuviai itin laukė „premium“ segmentui skirtos „Volkswagen“ naujienos, nes nuo seno vertina šios markės automobilius. Jau dabar užsakymų „Volkswagen Arteon“ skaičiai 50 procentų viršija planus.
Išankstiniuose užsakymuose vyrauja aukščiausios „Arteon“ komplektacijos versijos, kurių vairuotojai gali mėgautis galia: 206 kW / 280 PS (TSI) ir 176 kW / 240 PS (TDI) varikliais. Trečdalį užsakymų sudaro visų varomųjų ratų 4MOTION versijos. 60 procentų užsakytų modelių yra benzininiai, 40 procentų – dyzeliniai.
Reaguodami į augantį klientų dėmesį, „Volkswagen“ salonai Lietuvoje jau pradėjo išankstines registracijas bandomiesiems važiavimams.
Išankstinių „Volkswagen Arteon“ pardavimų užsakymų skaičius Lietuvoje viršija pirminius lūkesčius. Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį pristatytas naujas VW modelis Lietuvoje sulaukė didelio susidomėjimo ir klientų dėmesį patraukė gaivališka – ciberžolės geltona – spalva.
Tikslūs išankstinių užsakymų duomenys bus įvertinti liepos pradžioje, tačiau jau dabar aišku, kad Lietuvoje „Volkswagen Arteon“ pardavimų skaičius siekia apie 40, o visame Baltijos regione naujojo modelio automobilių užsakyta per 60. Justas Nekrošius, „Volkswagen“ pardavimų vadovas Baltijos šalims, sako, skaičiai įrodo, kad lietuviai itin laukė „premium“ segmentui skirtos „Volkswagen“ naujienos, nes nuo seno vertina šios markės automobilius. Jau dabar užsakymų „Volkswagen Arteon“ skaičiai 50 procentų viršija planus.
Išankstiniuose užsakymuose vyrauja aukščiausios „Arteon“ komplektacijos versijos, kurių vairuotojai gali mėgautis galia: 206 kW / 280 PS (TSI) ir 176 kW / 240 PS (TDI) varikliais. Trečdalį užsakymų sudaro visų varomųjų ratų 4MOTION versijos. 60 procentų užsakytų modelių yra benzininiai, 40 procentų – dyzeliniai.
Reaguodami į augantį klientų dėmesį, „Volkswagen“ salonai Lietuvoje jau pradėjo išankstines registracijas bandomiesiems važiavimams.