„Itin daug dėmesio skiriame savo darbuotojų gerovei – pirmiausia, jautriausioms pozicijoms, kurioms didžiausią reikšmę turi ekonominė situacija, todėl visų jų atlyginimai yra nuolat peržiūrimi ir nuosekliai didinami. Atlygio kėlimas yra tęstinis procesas kurį vykdome atsižvelgiant į rinkos ir ekonominę situaciją ir darbuotojų veiklos rezultatus. 2023-aisiais, nuo sausio 1 dienos, atlyginimus kėlėme parduotuvių, gamybos, logistikos darbuotojams. Be to, „Iki“ komandos nariams siūlomos ir papildomos socialinės bei finansinės naudos: priedai prie atlyginimų, papildomas sveikatos draudimas, socialinės išmokos, nuolaidos „Iki“ parduotuvėse“, – sako M. Milė.
Pasak prekybos tinklo „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovės, logistikos ir gamybos padaliniuose dirbančių darbuotojų atlyginimai, priklausomai nuo atsakomybių, nuo metų pradžios kilo apie 10 proc. Be to, siekiant sumažinti kasdienes išlaidas darbuotojams, kurie dirba minėtuose padaliniuose, siūlomi specialūs į darbą vežantys autobusai, suteikiamas maitinimas, rūbų valykla.
Visiems darbuotojams, taip pat suteikiama 10 proc. nuolaida „Iki“ parduotuvėse, papildomas sveikatos draudimas, sudaromos individualios ugdymo programos. Taip pat mokamos išmokos gimus kūdikiui, vestuvių, artimųjų mirties, nelaimės atveju. „Iki“ taip pat įsteigtas ir „Veikime drauge fondas“, kurio tikslas paremti kritinėmis ligomis sergančius „Iki“ darbuotojus ir jų šeimos narius, kasmet darbuotojai nemokamai skiepijami nuo gripo. Prekybos tinkle „Iki“ veikia emocinės pagalbos linija „Kaip jautiesi?“. Kasmet apdovanojami ilgamečiai „Iki“ darbuotojai įmonėje išdirbę 10, 20, 30 metų, o išdirbusiems daugiau nei 5 m. įmonė dovanoja papildomą atostogų dieną. Skatinama ir darbuotojų sportinė veikla, stiprinant komandinę dvasią – rengiamos įvairiausios šventės.
Biuro darbuotojams suteikiama galimybė mėnesį per metus dirbti iš bet kurios Europos šalies, taikomas hibridinis darbo modelis.
Pagalba kylant karjeros laiptais – dar vienas „Iki“ prioritetų
Nepriklausomai nuo pozicijos, kiekvienas „Iki“ darbuotojas yra skatinamas ugdyti papildomas kompetencijas ir siekti karjeros.
„Norėdami padėti darbuotojams kilti karjeros laiptais, reguliariai rengiame kvalifikacijos kėlimo mokymus. Šiam tikslui turime specialią mokymų platformą, taip pat yra parengti individualūs darbuotojų ugdymo planai. Mokymų platformoje galima rasti įvairių elektroninių mokymų ir seminarų, kuriuos veda profesionalūs lektoriai ir konkrečios srities specialistai. Taip pat vykdome „Iki“ darbuotojų apklausas, kokių mokymų poreikį jaučia būtent jie“ – sako M. Milė.
Nuolat rūpinamasi „Iki“ darbuotojų fizine ir emocine sveikata
Anot M. Milės, nuolat rūpinamasi ir „Iki“ darbuotojų fizine bei emocine sveikata. Prekybos tinkle „Iki“ veikia linija „Kaip jautiesi?“. Tai nustatytomis valandomis teikiamos nemokamos psichologo konsultacijos. Nuo 2021-ųjų visi bandomąjį laikotarpį įveikę darbuotojai, nepriklausomai nuo jų pareigų, yra apdraudžiami papildomu sveikatos draudimu. Jis galioja ambulatoriniam ir stacionariniam gydymui. Papildomai suteikiama kompensacija odontologo paslaugoms, profilaktiniam patikrinimui, vaistams ir medicinos prekėms. Todėl „Iki“ darbuotojai, kuriems galbūt draudimo laikotarpiu neprireikia kreiptis į gydytoją, taip pat jaučia draudimo naudą.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.