Pasak kompanijos, naujoji versija tapo lengvesnė 145 kilogramais bei gavo platesnes arkas, galinį difuziorių, daugybę elementų, kurie padės automobilio lengviau pasipriešinti vėjui. Kuriant šią modifikaciją, inžinieriai galvojo kaip pagerinti automobilio aerodinamiškumą.
Taip pat naujasis modelis turi visiškai gerokai patobulintą važiuoklę. Pasikeitė ne tik platesnė provėža, bet ir ratų išvertimas, įvorės, vairo mechanizmas. Nors kompanija teigia, jog šie pakeitimai yra visiškai nauji, tačiau mūsų žiniomis, tokia pati konfigūracija yra naudojama naujame „F-Type" sportiškame automobilyje.
Galia atkeliauja iš 5 litrų, aštuonių cilindrų benzininio variklio, kuris išvysto 550 arklio galių ir 680 NM sukimo momentą. Galia perduodama per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. Tai leis automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis sieks 300 km/h, kuris yra ribojamas elektronikos.
REKLAMA