Situacija media agentūrų rinkoje bus kiek kitokia: UAB “Via Media” atstovaus “Mindshare”, UAB “Trendmark” bus “MediaCom”. Apie atradimus ir praradimus patys agentūrų vadovai kalba diplomatiškai neatskleisdami detalių:
Giedrius Butvilas, UAB “VIA Media” direktorius: Šiuo metu vyksta pereinamasis laikotarpis, daugiau aiškumo ir informacijos bus rudenį. Natūralu, kad neteksime “Initiative” koordinuojamų klientų ir pradėsime bendradarbiavimą su “Mindshare” tinklo klientais. Kaip ir patys pastebite, šių dienų situacija tiek Lietuvos, tiek ir kitų šalių rinkose yra sunkiai prognozuojama, nepaisant to tikimės ir manome, kad tinklo pakeitimas duos ir teigiamą finansinį rezultatą, t.y. augimą.
Žydronė Amšiejūtė, UAB “Trendmark” direktorė:dėl tinklo pasikeitimo mes neprarasim nieko, nes neturime ką prarasti, t.y. neturim aktyvių mūsų regione tinklinių klientų. Gausime tarptautinius “MediaCom” klientus. Įvardinti kol kas nenorėčiau, kadangi šiuo metu vyksta derinimo procesai (kas, kaip, nuo kada…), tačiau kitiems metams mes planuojame ženklų finansinį augimą. Koks jis - vėlgi priklausys nuo to, ar perimsime tik dabartinio MediaCom LT turimus klientus, ar nuo metų pradžios perimsime ir tuos tinklinius, su kuriais kolegos Lietuvoje iki siol nedirbo.
Mums žinoma, kad tie, kurie “iki šiol nedirbo” su “MediaCom” yra Lietuvos P&G, kuri vis dar dirba per VRS.
Kas bus su dabartiniu “MediaCom” mums nežinoma. Pastarieji, jei mus nesuklaidino, nuo spalio praranda NOKIA, nes ši savo biudžetus perkelia pas “Carat”. Pranešime spaudai rašoma, kad NOKIA pasirinko “Carat” dėl kompetencijos interneto komunikacijoje. Matyt, čia ne apie Lietuvą.