„Viskas kaip per sviestą – palakstėm iš esmės, Darius vienu metu net stabdė mane, sako čia dar ne lenktynės. Mūsų testų pirminis tikslas buvo susigyventi su automobiliu, pajausti jį trasoje prieš varžybų startą ir grįžti į lenktyninę būseną – tiek psichologiškai, tiek pojūčio prasme. Techninis automobilio paruošimas – antras dalykas, kurį norėjome patikrinti ir čia siurprizų tikrai nebuvo – viskas veikia nepriekaištingai,“ – įspūdžiais dalinosi „CRAFT bearings“ komandos pilotas A. Juknevičius.
10-ąjį kartą sunkiausiose varžybose pasaulyje startuojantis lietuvis taip pat atskleidė, kad nors šiais metais organizatoriai pakeitė techninius reikalavimus ir visureigiams buvo leista padidinti pakabos eigą net 3 cm, Antano ši galimybė nesuviliojo.
„Mes šiuo atveju pasirinkome patikimumą – savaime suprantama, kad tie centimetrai pridėtų šiek tiek greičio tam tikrose vietose, tačiau darant bet kokius techninius pakeitimus taip gerai atidirbtame bolide ir jo mazguose reikia atsižvelgti į pasekmes,“ – teigia 12-ą vietą praėjusių metų Dakare iškovojęs Antanas Juknevičius. – Kartu su inžinieriais priėmėme sprendimą nedidinti pakabos eigos, nes dėl šio pokyčio gali atsirasti grandinė reakcija, sukelianti grėsmę kitiems mazgams. Bet žinau, kad Vaidotas ir Benas tai yra atlikę, bus šaunu pamatyti kaip tai atsilieps ir išgirsti jų nuomonę.“
Dar Afrikos maratonuose dalyvavęs A. Juknevičius savo Dakaro kelionę pradėjo 2003-iais metais, kuomet maratone iš Marselio Prancūzijoje lenktyniavo iki Šarme el Šeicho Egipte. Per daugiau nei 15 metų lietuvis Dakare dalyvavo ir kaip lenktynininkas, ir kaip šturmanas, ir kaip komandų vadovas.