Užuodė tepalo kvapą
E. Juškauskas pasakojo, kad iš pradžių užuodė keistą svylančio tepalo kvapą. Dar šiek tiek pavažiavo, tačiau nusprendė sustoti ir patikrinti, ar nieko nenutiko. A. Paliukėnas išlipęs apžiūrėjo automobilį, tačiau nieko blogo nepastebėjo.
„Važiavome toliau ir kvapas tapo intensyvesnis. Man pasidarė neramu, greitai kabinoje pasirodė dūmai ir supratome, kad degame“, – sakė lenktynininkas.
Ugnis kilo iš automobilio priekio, todėl ekipažas greitai nuėmė variklio dangtį. Bandė naudotis vienu gesintuvu, tačiau to neužteko ir teko griebtis papildomos priemonės – smėlio.
„Taip pat stabdėme pravažiuojančius automobilius, nes mūsų visureigis jau degė atvira liepsna. Pasiskolinom 6 gesintuvus ir tiek užteko pagaliau užgesinti gaisrą“, – komentavo E. Juškauskas.
Buvo privažiavę ir vietos gyventojai, kurie lenktynes stebėjo nuo netoliese esančios kalvos. Jie norėjo padėti, tačiau gesintuvas buvo tuščias.
Anot jo, visa laimė, kad buvo aplenkę nemažai dalyvių, nes po to buvo didelis tarpas ir niekas nebūtų suteikęs pagalbos.
Užbaigs pradėtą darbą
E. Juškauskas dar neprarado vilties sugrįžti į lenktynes. Dakaro taisyklėse nurodyta, kad iki poilsio dienos dėl techninių priežasčių pasitraukę ekipažai gali suremontuoti automobilius ir toliau dalyvauti ralio maratone.
Komandos technikai šiuo metu dar vertina automobiliui padarytą žalą.
Jei lietuviai tęs lenktynes, jie jau nepretenduos į poziciją bendroje įskaitoje, o bus atskirai klasifikuojami „Dakar Experience“ kategorijoje.
„Turime tris dienas, o per tiek laiko galima daug padaryti. Didžiausia bėda, kad mes negalime keisti paties variklio, todėl jei jis nepažeistas, o nukentėjo tik laidai ar šlangos, jas pasikeisime ir ištestavę automobilį galbūt sugrįšime“, – taip situaciją apibendrino E. Juškauskas.
Jis patikino, kad pats pernelyg neliūdi ir dar bando raminti jaunąjį savo šturmaną.
E. Juškauskas nusiteikęs ryžtingai. Sako, kad yra įpratęs užbaigti tai, ką pradėjo, o Dakaro finišo nepasiekė, todėl teks čia sugrįžti.