Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šeštadienį, sausio 1-ąją
Dakaro dalyviai įveikė kvalifikacinį 2022-ųjų ralio maratono greičio ruožą, kurio rezultatai nulems kitos dienos startines pozicijas. Atsargiai, bet užtikrintai trumpą trasą įveikęs „Teltonika Racing“ komandos ekipažas,
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, išvengė pastebimų klaidų ir finišavo 36-oje vietoje.
Dalindamasis pirmosios dienos įspūdžiais V. Žala pripažino, kad po dvejų metų pertraukos grįžus į kopas jose orientuotis nebuvo lengva. Pratindamasis prie akims neįprasto vaizdo jis buvo itin atsargus ir neskubėjo.
„Nematau, kuriose tiksliai vietose baigiasi kopų kontūrai ir kur yra aukščiausios vietos – lūžiai. Galiausiai Paulo pradėjo mane raginti, tačiau šiuo atveju nepaskubėsi – reikia laiko, kad priprasčiau. Svarbiausia, kad per tuos beveik 20 kilometrų nieko nenutiko, nors buvo keletas pavojingų kopų“, – komentavo lenktynininkas.
Papildomu išbandymu „Teltonika Racing“ ekipažui tapo ir 28 prieš juos startavusių automobilių smėlyje paliktos gilios vėžės. Visgi padidinti pravažumą daugiau nuleisdami padangų slėgį sportininkai nesiryžo, kadangi teko įveikti ir akmeningas atkarpas.
Apie laukiančius išbandymus kopose dalyvius įspėjo ir organizatoriai, tačiau V. Žala pastebėjo, kad visas greičio ruožas nebuvo itin sudėtingas – kai kurias atkarpas buvo galima įveikti spaudžiant akceleratorių iki dugno.
Greičiausi ekipažai riksis starto pozicijas
Strateginis planavimas Dakare prasideda jau pirmąją dieną. Dešimt greičiausiai kvalifikacinį greičio ruožą įveikusių automobilių ekipažų turi galimybę pasirinkti norimą startinę poziciją, pradedant nuo lėčiausio. Geresnį rezultatą įžanginiame etape pasiekęs lenktynininkas įrašomas pasirinktoje pozicijoje, o visa iki tol sudėliota rikiuotė pasislenka. Tokiu būdu užtikrintas dėl norimos startinės pozicijos gali būti tik pirmosios dienos lyderis, kuris nebūtinai nusprendžia važiuoti pirmas.
Greičiausias šeštadienį buvo T1+ klasės „Toyota Hilux“ vairuojantis Nasseras Al-Attiyah, kuriam ant kulnų lipo Carlosas Sainzas su hibridiniu „Audi RS Q e-tron“. Prie patobulinto egzotiškojo BRX visureigio vairo vėl sėdęs Sebatienas Loebas įžanginiame etape varžėsi su lyderiais, tačiau šį kartą finišavo penktas.
Kvalifikacinio greičio ruožo ilgis siekė vos 19 kilometrų, kuriuos ralio maratono dalyviai įveikė važiuodami smėliu, akmeningu gruntu ir netgi kopomis. Visgi vairuotojų darbas tuo nesibaigė, kadangi po to sekė ilgas 595 kilometrų pervažiavimas iki Chailio, kurio apylinkėse suformuota žiedinė antrosios dienos trasa.
Šeštadienį, sausio 1-ąją
Dakaro dalyviai įveikė kvalifikacinį 2022-ųjų ralio maratono greičio ruožą, kurio rezultatai nulems kitos dienos startines pozicijas. Atsargiai, bet užtikrintai trumpą trasą įveikęs „Teltonika Racing“ komandos ekipažas,
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, išvengė pastebimų klaidų ir finišavo 36-oje vietoje.
Dalindamasis pirmosios dienos įspūdžiais V. Žala pripažino, kad po dvejų metų pertraukos grįžus į kopas jose orientuotis nebuvo lengva. Pratindamasis prie akims neįprasto vaizdo jis buvo itin atsargus ir neskubėjo.
„Nematau, kuriose tiksliai vietose baigiasi kopų kontūrai ir kur yra aukščiausios vietos – lūžiai. Galiausiai Paulo pradėjo mane raginti, tačiau šiuo atveju nepaskubėsi – reikia laiko, kad priprasčiau. Svarbiausia, kad per tuos beveik 20 kilometrų nieko nenutiko, nors buvo keletas pavojingų kopų“, – komentavo lenktynininkas.
Papildomu išbandymu „Teltonika Racing“ ekipažui tapo ir 28 prieš juos startavusių automobilių smėlyje paliktos gilios vėžės. Visgi padidinti pravažumą daugiau nuleisdami padangų slėgį sportininkai nesiryžo, kadangi teko įveikti ir akmeningas atkarpas.
Apie laukiančius išbandymus kopose dalyvius įspėjo ir organizatoriai, tačiau V. Žala pastebėjo, kad visas greičio ruožas nebuvo itin sudėtingas – kai kurias atkarpas buvo galima įveikti spaudžiant akceleratorių iki dugno.
Greičiausi ekipažai riksis starto pozicijas
Strateginis planavimas Dakare prasideda jau pirmąją dieną. Dešimt greičiausiai kvalifikacinį greičio ruožą įveikusių automobilių ekipažų turi galimybę pasirinkti norimą startinę poziciją, pradedant nuo lėčiausio. Geresnį rezultatą įžanginiame etape pasiekęs lenktynininkas įrašomas pasirinktoje pozicijoje, o visa iki tol sudėliota rikiuotė pasislenka. Tokiu būdu užtikrintas dėl norimos startinės pozicijos gali būti tik pirmosios dienos lyderis, kuris nebūtinai nusprendžia važiuoti pirmas.
Greičiausias šeštadienį buvo T1+ klasės „Toyota Hilux“ vairuojantis Nasseras Al-Attiyah, kuriam ant kulnų lipo Carlosas Sainzas su hibridiniu „Audi RS Q e-tron“. Prie patobulinto egzotiškojo BRX visureigio vairo vėl sėdęs Sebatienas Loebas įžanginiame etape varžėsi su lyderiais, tačiau šį kartą finišavo penktas.
Kvalifikacinio greičio ruožo ilgis siekė vos 19 kilometrų, kuriuos ralio maratono dalyviai įveikė važiuodami smėliu, akmeningu gruntu ir netgi kopomis. Visgi vairuotojų darbas tuo nesibaigė, kadangi po to sekė ilgas 595 kilometrų pervažiavimas iki Chailio, kurio apylinkėse suformuota žiedinė antrosios dienos trasa.