Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Argentinoje likusi „General Financing team Pitlane“ komandos dalis tęsia darbus: technikai artimiausioms lenktynėms Rusijoje ruošia sportinį „Toyota Hilux” bolidą, o žiniasklaidos atstovai toliau transliuoja Pietų Amerikos įdomybes.
Šį kartą Benedikto Vanago komandos nariai siūlo užsukti į Buenos Airėse įsikūrusį automobilių muziejų.
Vaizdo klipe užfiksuoti neeiliniai egzemplioriai – 1892 metų gamybos „Daimler”, 1904 m. „Panhard-Levassor”, Argentinos prezidento Roque Saenzo Penos limuzinų klasės „Daimler” (1914 m.) ir kt.
Čia galima pamatyti „Renault”, „Peugeot”, „Cadillac”, „Ford”, „Benz” pirmtakus. Prie automobilizmo dinozaurų eksponuojami ir keli naujesni automobiliai. Tai 1949 m. F-1 lenktyniavusio Juano Manuelio Fangio „Ferrari 166” ir 1971 m. „Brabham BT36”, kuriuo F-1 čempionate važiavo Carlosas Alberto Reutemannas.
Argentinoje likusi „General Financing team Pitlane“ komandos dalis tęsia darbus: technikai artimiausioms lenktynėms Rusijoje ruošia sportinį „Toyota Hilux” bolidą, o žiniasklaidos atstovai toliau transliuoja Pietų Amerikos įdomybes.
Šį kartą Benedikto Vanago komandos nariai siūlo užsukti į Buenos Airėse įsikūrusį automobilių muziejų.
Vaizdo klipe užfiksuoti neeiliniai egzemplioriai – 1892 metų gamybos „Daimler”, 1904 m. „Panhard-Levassor”, Argentinos prezidento Roque Saenzo Penos limuzinų klasės „Daimler” (1914 m.) ir kt.
Čia galima pamatyti „Renault”, „Peugeot”, „Cadillac”, „Ford”, „Benz” pirmtakus. Prie automobilizmo dinozaurų eksponuojami ir keli naujesni automobiliai. Tai 1949 m. F-1 lenktyniavusio Juano Manuelio Fangio „Ferrari 166” ir 1971 m. „Brabham BT36”, kuriuo F-1 čempionate važiavo Carlosas Alberto Reutemannas.