• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, sausio 4-ąją, Dakaro ralio maratono dalyviai nėrė į antrojo greičio ruožo smėlynus. „Heston Airlines team Pitlane“ ekipažas, Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas, pademonstravo, kad solidus jų debiutas praėjusiais metais buvo anaiptol ne naujokų sėkmė. Veteranų stabilumą demonstruojantys lenktynininkai antrajame etape užėmė 29-ąją vietą.
Vienas jauniausių šių metų ralio maratono ekipažų po sėkmingo antrojo etapo bendroje įskaitoje pakilo į 34-ąją vietą, už savęs palikdami ne vieną Dakaro legendos statusą turintį lenktynininką. Gerbėjų lūkesčiai taip pat auga, o vieta tarp 30 greičiausių šiuo metu atrodo pasiekiama ranka.
Jauniems sportininkams nebūdingu susikaupimu išsiskiriantis lietuvių ekipažas visgi neišvengė kuriozo. Pirmojo etapo greičio ribojimo zonoje nesuveikus ribotuvui su savuoju „Toyota Hilux“ trumpoje atkarpoje šiek tiek viršijo leistiną 30 km/val. greitį ir už tai gavo dviejų minučių baudą.

Pirmadienį, sausio 4-ąją, Dakaro ralio maratono dalyviai nėrė į antrojo greičio ruožo smėlynus. „Heston Airlines team Pitlane“ ekipažas, Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas, pademonstravo, kad solidus jų debiutas praėjusiais metais buvo anaiptol ne naujokų sėkmė. Veteranų stabilumą demonstruojantys lenktynininkai antrajame etape užėmė 29-ąją vietą.
Vienas jauniausių šių metų ralio maratono ekipažų po sėkmingo antrojo etapo bendroje įskaitoje pakilo į 34-ąją vietą, už savęs palikdami ne vieną Dakaro legendos statusą turintį lenktynininką. Gerbėjų lūkesčiai taip pat auga, o vieta tarp 30 greičiausių šiuo metu atrodo pasiekiama ranka.
Jauniems sportininkams nebūdingu susikaupimu išsiskiriantis lietuvių ekipažas visgi neišvengė kuriozo. Pirmojo etapo greičio ribojimo zonoje nesuveikus ribotuvui su savuoju „Toyota Hilux“ trumpoje atkarpoje šiek tiek viršijo leistiną 30 km/val. greitį ir už tai gavo dviejų minučių baudą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

<a href='https://www.tv3.lt/rubrika/naujienos/sportas/dakaras' target='_blank' class='phrase'>Dakaro ralis</a> 2021


Spėjo pasimėgauti vaizdais
E. Juškauskas po antrojo greičio ruožo finišo kalbėjo, kad pirmadienį viskas klostėsi sklandžiai – važiavo saugiu tempu, o įveikdami atvirus slėnius netgi spėjo pasimėgauti įspūdingu kraštovaizdžiu. Neįstrigo ir ne vienam dalyviui dienos pradžią sugadinusiose kopose.
„Smagios buvo ir kopos, ne itin aukštos, bet labai gerai prasivažiavome. Galbūt ne visiems jose buvo smagu, bet man patiko“, – komentavo lenktynininkas.

REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Ekipažas nesureikšmino antrajame etape užimtos aukštos pozicijos. A. Paliukėnas pažymėjo, kad Dakaras tik prasidėjo, todėl dar gerokai per anksti didžiuotis tokiu pasiekimu. Anot jo, prologas ir pirmieji du greičio ruožai parodė, kad visi dalyviai nusiteikę itin rimtai.
„Pirmieji 40 automobilių ekipažų važiuoja itin greitai. Apskritai, manau, kad šiais metais konkurencija dar didesnė nei buvo pernai. Kokią vietą užimsime, tokia būsime patenkinti. Svarbiausia mums – nedaryti klaidų, tuo džiaugtumės labiausia“, – kalbėjo šturmanas.

REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Atvyko siekti rezultato
Kalbėdamas apie savo poziciją automobilių įskaitoje E. Juškauskas pastebėjo, kad įveiktų ralio maratonų skaičius ar Dakaro legendos statusas neapibrėžia tų ekipažų greičio. Anot jo, ne visi dalyviai net ir siekia kuo aukštesnės vietos.
„Viskas priklauso nuo to, su kokia nuotaika čia atvyksti. Mes nuo pat pradžių buvome nusiteikę lenktyniauti, siekti rezultato. Vien tik įveikti Dakarą mums nėra prasmės, abu esame jauni ir ambicingi. Taip pat neblogai atlikome namų darbus“, – konstatavo jis.
Lietuvių ekipažas drauge su kitais dalyviais pirmadienį įveikė 685 kilometrų distanciją nuo Bišos iki  Vadi Ad Davasiro. 457 kilometrų greičio ruožą daugiausiai sudarė smėlynai ir kopos, tačiau ilgose atvirų laukymių atkarpose sportiniai visureigiai skriejo maksimaliu 180 km/val. greičiu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų